Planer for helgen?

Forhåpentligvis flytte inn på soverommet vårt og få på plass litt mer ellers i huset.
Også skal jeg og tuppa på besøk hos ene sjefen for hun bor på gård, og forguder tuppa :)

Drar til mamma i morgen med de to yngste.
Jeg drar på lørdag, men de yngste blir en natt til.
Eldste skal på hyttetur.
Mannen og jeg skal først ut og spise og så dra på fest, sove på hotell.
Hente de yngste på søndag morgen, kjøre hjem, levere mellomste i bursdag og hente eldste..
Kos dere masse på fest i helgen :)

Jeg har bursdag i morgen, vet ikke helt hva vi skal finne på men mulig vi skal ta årets første bad :D
Så tar vi kanskje en tur til tønsberg på søndag å hilser på mamma :)

Vi skal ut å spise i dag, feirer salg av hus :-D I morgen skal jeg og lillegutt til husvogna til mamma og di, der møter vi min søster og hennes familie i tillegg :-) Mannen blir hjemme for å jobbe med nedkjørsel som snart er klar for sprenging :-) Søndag blir en rolig dag, vaskedag mest sannsynlig :-P

Grilling og bursdag besøk hos småen sine besteforeldre

Vi skal ut å spise i dag, feirer salg av hus :-D I morgen skal jeg og lillegutt til husvogna til mamma og di, der møter vi min søster og hennes familie i tillegg :) Mannen blir hjemme for å jobbe med nedkjørsel som snart er klar for sprenging :) Søndag blir en rolig dag, vaskedag mest sannsynlig :p
Gratulerer med hussalget :)

Tror vi skal ta en lett skogstur og utemiddag idag, og så skal vi på telttur fra lørdag til søndag :)

Finne frem babystæsj, kjøpe stor is og kanskje bade :)

Gleder meg til en helg uten besøk, vi har hat folk her tre helger på rad. Puh!

Back
Topp