Planer for helgen?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Vi skal på kino og se paddington, gleder meg. Så skal jeg til ei venninne og skravle:)
Ellers blir det masse familietid og feiring av morsdag.

Jobbe :D Ååå som jeg gleder meg :D har vært sykemeldt lenge og savnet arbeidesplassen litt :p ellers skal vi slappe av :)

Her blir det hjemmekos. Pappa'n i huset jobber i helgen så lillegutt og jeg får klare oss alene. Kan vel hende vi får noe besøk ;)

Lørdag skal vi på ishockeykamp og søndag skal jeg invitere mamma på morsdagsfeiring :)

Blir tur til Voss for å feire sambo sin 30 årsdag :)

Ja jeg har sagt til samboer at jeg vil ha datenight hjemme på lørdag:D spørs om det blir da:p ellers ingen planer:p

Vi skal på kino og se sauen Shaun en dag og badeland den andre dagen:)

Jeg har senvakt lørdag, da skal gutta se film og leke ute.
Søndag blir det en liten feiring av morsdag og så kommer en venninne på besøk:)

Vi skal bare være hjemme å slappe av og kose oss sammen. Lade opp til fødsel :P hehe.. Har termin om en uke, så vi har noen spennende dager i vente :) Og forhåpentligvis blir det en liten feiring av morsdagen på søndag hvi sambo husker det :P

Har absolutt ingen planer for helgen ennå.. Ser ut til at snøen forsvinner så da blir det muligens litt dugnad utenfor huset. Kanskje rydde litt i kjelleren å besøke brudern.. kjedlig når mannen skal jobbe!

Besøk av ei venninne :) kan man feire morsdag når man har i magen bare? For da skal jeg feire den litt også hehe

Fredag skal mini synge i en forestilling, lørdag er det 40årsdag til et vennepar, søndag er det kos hos mor - morsdag :)

Lørdag er det håndballcup for minimannen min og deretter skal vi en tur på kino og spise pizza ute sammen med min tante/min sønns "gammeltante". Søndag satser jeg på blir en rolig og avslappende dag. Godt å ikke ha noe spesielt fore! :)

Har barnefri helg (hver 3.) og skal på kino og se Jupiter Ascending med ei venninne på lørdag ettermiddag. :)
Etter det skal jeg hjem til eks-mannen og bonusmamman til Jr. for å sitte barnevakt for sønnen vår og lillebroren hans (baby!) slik at de voksne får vært med på fest sammen. :)
Søndagen er foreløpig satt av til bare sløving. :D

Lørdag: Bakedag
Søndag: På teater, middagsbesøk og feire mamma ;)

Back
Topp