Planer for helgen?

Her blir det nok bare avslapping, god mat og litt utetid med barna. Jeg og seksåringen så Paddington forrige helg, forresten. Koselig som:-)

Lørdag blir det ukeshandling og kakebaking. Kommer vel til foreslå for eldste å besøke en kompis eller no. Søndag er det bursdagsfeiring for yngste.

Vi starter helgen med å dra i barnebursdag i morgen rett etter jobb.
Foreløbig ikke noe store planer for hverken lørdag eller søndag. Skal sove lenge en dag ;) Og gå en lengre tur med bikkja i løpet av helgen.

Skal besøke tre venninner og være sammen med mamma på søndag og fortelle henne at hun er verdens beste mamma i hele verden :D

Jeg skal jobbe på lørdag, da pleier familien å dra på kafe og kose seg. På søndag formiddag er det morsdagskos, før jeg skal på årsmøte på speidern en stund. På ettermiddagen skal vi ut og spise middag og kose oss som familie, eldste jenta skal til sin mamma og feire morsdagen der :)

Besøk av 2 venninner imorgon kvell. Blir parken på lørdag. Søndag slappar vi av

Ingen spesielle planar, bortsett frø kamp på søndag. Ei roleg helg satsar eg på :)

Det hørtes i grunn deilig ut med en rolig helg, misunner deg den;)

Er deilig med noko slike helger. Har gått i eitt, og detta er den første helga uten dei store planane på leeenge. Og etter denna helgs blir det også fult opp med ting som må gjerast.

Skal du se eller spille kamp?
otball, håndball eller noe helt annet?

Eg er håndballtrenar for eit J16 lag :) Er super morro - har gått fleire trenarkurs og håpar på å få gått fleire kurs og bli Trenar3.

Back
Topp