Planer for dagen?

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Idag har jeg så fryktelig vondt i nakken og skuldrene, og sitter dermed med en dundrende hodepine...:sorry:
Rett borti gata her er det ei dame som driver med thaimassasje, har vært der en gang tidligere og hun var veldig dyktig.
Tror nok det blir en time hos henne idag, kommer til å være verdt hver ei krone ;)

Hva er deres planer for dagen? :)

ååh hørtes deilig ut :) går fast hos napropat men hun hadde sykt barn når jeg hadde time så kom meg ikke.
I dag skal dagen konsentrere meg om å ikke kaste opp, og evt. klare å finne noe å spise som ikke får meg til å kaste opp eller enda kvalmere:). Ekstremt hvor lite mat kan bli etter noen uker med kvalme og oppkast :rolleyes:

Jeg skal på visning på et hus som jeg og samboeren tenker å kjøpe. Første huset vi eier sammen isåfall, må ha flere soverom :) Weeeee!

I dag skal jeg jobbe ferdig (er ferdig kl17.00), også skal jeg hjem å spise middag, rydde og vaske litt. Ikke noen spennende planer i dag, har så vondt i hode at jeg orker ikke :-)

Her ryddes å vaskes det pga omgangssyka.. To av fire barn har det :-/

Jeg skal jobbe frem til kl. 15:30 også må jeg vel innom butikken å handle noe middag(dette er noe jeg virkelig ikke ser frem til), så regner jeg med at jeg må ha en time eller to på sofaen, før jeg begynner å lage middag. Ikke noe spennende som skjer i dag heller :)

Lite spennende som skjer. . Spille litt spill eller tegne med snuppa når hun kommer hjem.. Ellers skjer det ikke stort..

Har selv skikkelig hodepine i dag! :( har vært på jobb, å resten av kvelden tilbringes i sofaen!

Back
Topp