Plager varmen dere?

AC inne her også :) Noe hunden synes er like greit som meg :p
Heldigvis er ikke han kravstor til lange turer heller, nå som det er så varmt :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Æ ælske varmen å kose mæ i sola :) Sitt i skyggen eller bade om det blir for varmt :) Å drikk litervis me kaldt vann :)
 
Er nervøs for å bade for jeg er redd vannet skal gå uten at jeg merker det siden hodet ikke er bekreftet festet enda. Merka ikke når vannet med førstemann gikk, i badekaret...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er nervøs for å bade for jeg er redd vannet skal gå uten at jeg merker det siden hodet ikke er bekreftet festet enda. Merka ikke når vannet med førstemann gikk, i badekaret...


Sent from my iPhone using BV Forum

Fortsetter d bare ikke å renne når du kommer opp av vannet a?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Er nervøs for å bade for jeg er redd vannet skal gå uten at jeg merker det siden hodet ikke er bekreftet festet enda. Merka ikke når vannet med førstemann gikk, i badekaret...


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er også litt redd for dette :eek:
Nesten så jeg ikke turte å bade i badekaret i går!! Ble verdens kjappeste bad :p


Sent from my iPhone
 
Det er det jeg er i tvil om. Vannet med første gikk i badekar og andre var keisersnitt og jeg føler jeg lekker litt hele tiden uansett så er redd for å ikke merke det. Noen med erfaringer??


Sent from my iPhone using BV Forum
 
nok en dag med drittvær, stekende sol og varme! Jeg er så lei! Værmeldingen spådde jo overskyet og regn :( Blir helt seriøst deprimert av hele greia

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Takler varmen dårlig. Full av vann i kroppen, får snart ikke på meg mannens crocs heller. Snart "skoløs"
Sover dårlig i perioder, hatt 2 uker med dårlig søvn nå. Heldigvis sovet de siste 3☺️ Er egentlig bare sliten og lei. Men håper hun ikke kommer før om 2 uker enda. Har enda noen ting som må ordnes. Klarer ikke gjøre så mye i varmen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
nok en dag med drittvær, stekende sol og varme! Jeg er så lei! Værmeldingen spådde jo overskyet og regn :( Blir helt seriøst deprimert av hele greia

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Samme her. Gråt masse i går kveld for jeg var bare så varm og sliten av det jævla varme været! Og følte meg helt motløs og tenkte at sånn her kommer jeg til å ha det når ungen kommer også, sliten og dritt siden jeg ikke får slappet av ordentlig på slutten Pga varmen :(
 
I dag har jeg klart å ha litt aktivitet tross varmen, styra litt på kjøkkenet, lagd mat, vært ute osv. Ble litt aklimatisert av det tror jeg, for det er 30 grader her og jeg synes det er helt greit! :p har mest sannsynlig minst 1,5 uke igjen å vente så må nesten bare prøve å snu humøret og være positiv tross varme. Vet av erfaring hvor lange de siste dagene er hvis man er sånn humør som jeg var i går!
 
Back
Topp