Plager varmen dere?

Maian

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Junilykke2018
Jeg trudde det skulle bli helt forferdelig å gå gravid gjennom hele sommeren. Men syns ikke denne varmen plager meg noe særlig, syns det er deilig :p
Eneste problemet her er at jeg sliter med å finne behagelige løse klær som passer til været, gidder ikke kjøpe nye nå.
Bor på kysten av Vestlandet, så er jo godt med bris på stranden.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Kommer helt an på åssen dagsformen er. Har taklet d overraskende bra sålangt, men de siste par dagene har vært tunge.. Jeg har brukt sånne korte strandkjoler med vaffelstrikk rundt brystet nå i varmen, funker fint.. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
De to siste dagene har vært grusomme. Holder på å svime av av den minste lille anstrengelse og det eneste stedet som blir kaldt nok er bilen. 34 grader her idag, ikke ved kysten. Begynner å bli veldig motløs :( orker snart ikke mer!
 
De to siste dagene har vært grusomme. Holder på å svime av av den minste lille anstrengelse og det eneste stedet som blir kaldt nok er bilen. 34 grader her idag, ikke ved kysten. Begynner å bli veldig motløs :( orker snart ikke mer!

Helt enig med deg.......forferdelig. Smelter vekk. Holder ikke ut i direkte sol i mer enn 2 min max og de er også smertefulle.
 
JA


Sent from my iPhone
 
Jeg blir veldig plaget med vann i kroppen også i denne varmen... Idag ser jeg at det er tåke ute for øyeblikket, og kjenner at det bare gjør veldig godt ! ;) Er godt med litt pause fra 30 grader og sol ;) Har badet noen dager, men klarer ikke å være for lenge på stranda heller...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Både og her. Må innrømme at de siste dagene med 35 grader har vært grusomme, det er ufattelig tungt utpå dagen. Ellers har det gått overraskende bra. Skulle bare ønske at det heller var "bare" rundt 26 grader.
 
Ja tungt, vann i kroppen. . ligger inni på senga med vifte på ! Over 30 grader 0 vind ute! Puuuh. -Moss
 
Er ikke så veldig plagsom, så lenge jeg holder meg ved sjøen ;) hjemme er det ikke mulig å være ute for er ikke så mye som ett vindpust rundt huset! Så idag blir det å ta med ungene på båttur og lufte den gravide :p


<3 lille spire <3
 
Klarer ikke sitte noe særlig lenge på stranda jeg heller, får så vondt i bekken og rygg, kan liksom ikke ta med meg godstolen heller:p så derfor jeg holder meg i og rundt huset. Eller i bilen med aircondition på, Hehe... Varmere i dag enn i går. Elsker varme til vanlig, men akkurat nå er det for mye.
 
Sitter i fjæresteinene ilag med mini på 19 mnd, er på stranden fra 9-12, da er det hjem til aircon og kvil, så tusler vi oss ut i 4 tiden med vannslangen.
Skal INGENTING til før jeg føler jeg kan svime av om jeg anstrenger meg og blir varm.
Men vil ikke klage, for det er deilig med noe annet enn kald sur vind ,pissregn og 10 grader.
 
Jeg holder på å dø i denne varmen og har inntatt stua med aircondition og kjenner at det er en nødvendighet nå i over 30 grader!!
 
Her har det ikke vært mer enn 30 grader Max, så er ikke "så" varmt.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg klarer meg overraskende bra, men folk rundt meg må tåle att svetten renner litt ! Prøver og bruke så mye tid på stranda som mulig, ligge i skyggen og dyppe seg i vannet ! Tror også att jeg klarer meg så bra fordi jeg har en egentlig kroppstemperatur på 35,5 grader ^^
Om jeg ikke er på stranda så flykter jeg til soverommet, to vegger som ikke er isolerte, så om døra er igjen så blir det kjølig. Og da er det deilig med vifte i tillegg :) men vi har det sånn i reisten av leiligheten, at sola står på hele dagen, fra 10-21 omtrent. 4 store vinduer, og ingen aircondition.. Så gradestokken her viser konstant 50 grader, hele dagen. Og inne er det ikke mulig og få det kaldere enn 27 grader ! Takk Gud for ett kaldt soverom !
Fryser faktisk om natten hvis vifta er på :eek:
 
Back
Topp