Plager etter graviditet og fødsel(er)?

FrkBeis

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Her slitt med venstre hofte og ryggen, gjør rimelig vondt til tider :wtf:
Har ligget på sidene i alle 3 graviditetene, og ved amming om natten så bytter jeg på å ligge på sidene- men venstre hofte verker til tider mest. Mulig det bare er slitasje .. Og ryggen er også dårligere , føler meg som en gammal dame til tider :hilarious:

Noen andre som har plager etter graviditet og fødsel?
 
Får vondt i korsrygg av å gå for lenge:sorry:
 
Jeg sliter generelt med helsa, men blir spesielt vond i rygg og armer ifht samsovingen pga man anspenner seg nok litt mer enn normalt.
 
Vondt i rygg og i bekkenet. Var hos fysio for første gang forrige uke, og det hjalp litt [emoji4] Blir nok en gang i uken der no fremover.
 
Jeg hadde mye vondt i korsryggen, kjernemuskulaturen og bekkenet om jeg gikk mye eller gjorde mye husarbeid den første tiden etter fødsel men nå går det helt fint :)
Så heldig ! :happy:Så trasig å ha det vondt til tider :sour:
 
Ja, fått tilbake den lite festlige slimposebetennelsen min i skulderen som igjen resulterer i lite søvn selv om at mini sover hele natta.
Ellers ramler alt ut der nede og jeg venter på time hos gyn (selv om at legen sente henvisning for 4mnd siden).
 
Ja, fått tilbake den lite festlige slimposebetennelsen min i skulderen som igjen resulterer i lite søvn selv om at mini sover hele natta.
Ellers ramler alt ut der nede og jeg venter på time hos gyn (selv om at legen sente henvisning for 4mnd siden).

Har du ringt gyn selv? Jeg kom til tidligere når jeg gjorde det... Kan jo være verdt et forsøk hvis du ikke har gjort det allerede :)
 
Ja, fått tilbake den lite festlige slimposebetennelsen min i skulderen som igjen resulterer i lite søvn selv om at mini sover hele natta.
Ellers ramler alt ut der nede og jeg venter på time hos gyn (selv om at legen sente henvisning for 4mnd siden).
Har du fått fremfall ? Da hadde jeg purret på gyn!
 
Har du fått fremfall ? Da hadde jeg purret på gyn!

Ja, nesten alt har kollapset der nede. Fikk beskjed av jm på 6ukers kontrollen at knipeøvelser kunne hjelpe noe, men at jeg mest sannsynlig må operers. Er ikke noe kult og har vondt og ubehag hver dag døgnet rundt...
 
Ja, nesten alt har kollapset der nede. Fikk beskjed av jm på 6ukers kontrollen at knipeøvelser kunne hjelpe noe, men at jeg mest sannsynlig må operers. Er ikke noe kult og har vondt og ubehag hver dag døgnet rundt...
Herregud da hadde jeg krevd undersøkelse umiddelbart. Stakkar.
 
Ja, nesten alt har kollapset der nede. Fikk beskjed av jm på 6ukers kontrollen at knipeøvelser kunne hjelpe noe, men at jeg mest sannsynlig må operers. Er ikke noe kult og har vondt og ubehag hver dag døgnet rundt...
Off :( Håper du får en undersøkelse snart !
 
Back
Topp