Plager etter graviditet og fødsel(er)?

Ja, nesten alt har kollapset der nede. Fikk beskjed av jm på 6ukers kontrollen at knipeøvelser kunne hjelpe noe, men at jeg mest sannsynlig må operers. Er ikke noe kult og har vondt og ubehag hver dag døgnet rundt...
Purr på gyn. Evt dobbeltsjekke med legen at henvisninga faktisk har blitt sendt?
 
Purr på gyn. Evt dobbeltsjekke med legen at henvisninga faktisk har blitt sendt?

Jeg vet at den har blitt sent fordi jeg fikk en SMS av gyn-kontoret om at de hadde mottatt henvisningen min. Men jeg skal bestille meg time på Volvat. Må bare bli ferdig med eksamen først :)
 
Jeg vet at den har blitt sent fordi jeg fikk en SMS av gyn-kontoret om at de hadde mottatt henvisningen min. Men jeg skal bestille meg time på Volvat. Må bare bli ferdig med eksamen først :)
Ok:) mamma hadde en lignende situasjon der hun gikk i flere mnd å ventet før det visste seg at legen ikke hadde sendt henvisninga likevel:eek:

Lykke til med eksamen:)
 
Ingen plager bortsett fra arret etter ks. Har prøvd å trene flere ganger men må gi meg pga smerter i høyre side av arret:angry4
Kjenner det tar litt for lang tid dette:meh::wtf:
 
Back
Topp