Placenta anterior

Romi

Glad i forumet
Hvor kjenner dere som har dette liv? Noe "kiler" meg på sidene bak på ryggen :) er dette vanlig?

Jeg kjenner det på siden ned mod trusekanten. Tror hun har funnet seg et område uten morkake :p

Haha, sitter med hånda nedi buksa og kjenner på liv :p ser jo ikke akkurat smart ut

Jeg kjenner liv på venstre side og nede ved trusekanten, men nå (20 uker) begynner jeg å kjenne litt oppover og. Kanskje morkaka ligger litt mot høyre hos meg.:-)

dere har ikke kjendt liv bak på ryggen? er det i det hele tatt mulig at det er vesla? haha, aner ikke hvordan anatomien er inni der nå :)

Jeg har også morkaken på fremveggen. Er 20+6 i dag, kjenner nå masse liv daglig. Mini har definitivt blitt sterkere i løpet av den siste uken, og han er spesielt aktiv på kveldstid. Jeg kan også se bevegelsene på utsiden av magen:) Kjenner "dunking" både bak mot ryggen, ved siden av navlen og under trusekanten, så det føles virkelig ut som at han slår kollbøtter inni magen av og til:p

I begynnelsen kjente jeg bare liv nederst og på den ene siden. Nå kjenner jeg også liv rett ned (kjennes ut som hun sparker seg ut :P ), litt "plopping" over hele magen og følelse av leamus. Jeg er 21+3 i dag

På OUL fikk jeg se at morkaken dekker hele fronten. Jeg har ikke kjent noe før plutselig i går 19+5. Kjente først 3 små "spark" to fingrer under navlen :P Det var så tydelig at jeg ble litt sjokkert, hehe ;) Videre utover kvelden kjente jeg litt her og der (men foran, på magen), romstering og et til "spark". Mini har nok blitt litt sterkere nå :) Håper det fortsetter. Kjente ikke noe mot ryggen eller sidene, men kanskje litt nedover?

På OUL fikk jeg se at morkaken dekker hele fronten. Jeg har ikke kjent noe før plutselig i går 19+5. Kjente først 3 små "spark" to fingrer under navlen :P Det var så tydelig at jeg ble litt sjokkert, hehe ;) Videre utover kvelden kjente jeg litt her og der (men foran, på magen), romstering og et til "spark". Mini har nok blitt litt sterkere nå :) Håper det fortsetter. Kjente ikke noe mot ryggen eller sidene, men kanskje litt nedover?
spesiellt å kjenne noe på ryggen kanskje :) skal til jordmor på mandag, så får høre om det virkelig er vesla ;)

Jeg har også morkaken på fremsiden. Har kjent liv fra uke 17, og er nå 21+5, og kjenner masse hver dag - langs og litt over trusekanten, noen ganger sparkes det nedover mot fødselåpningen, og innimellom et skikkelig spark nesten oppe ved navlen. Det er så digg følelse at hun gir tegn fra seg!

Her har jeg nettopp begynt å kjenne svake spark nedover er 20+ 3, har kjent kiling på sidene en god stund da.. Veldig koselig:)

Back
Topp