DinaD
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Skuddårsspirene 2024
❁ Juliskatter 2026 ❁
Haff.. Jeg begynner allerede nå å tenke på dette. Jeg hadde en dritt fødsel sist med en kropp som virkelig ikke ville. Igangsatt (Noe jeg ALDRI vil anbefale noen forøvrig) grunnet lite fostervann. Startet torsdag og endte i hastesnitt tirsdag morgen uken etter.
Jeg er så redd for å få samme opplevelsen igjen å kunne jo gjerne tenkt meg å forsøke å komme i gang av meg selv men, dersom fødselen ikke går frem så trenger jeg også tryggheten om at jeg ikke må krangle meg til et nytt hastesnitt. Jeg var helt ferdig kl 18 å da satt ho allerede fast. Kl 0240 ble det besluttet snitt, altså 7 timer etter første gangen jeg sa at dette går ikke..
Noen tanker fra de som har vært gjennom noe lignende?
Er det like greit å bare ikke prøve å be om Pks grunnet forrige fødsel?
Jeg er så redd for å få samme opplevelsen igjen å kunne jo gjerne tenkt meg å forsøke å komme i gang av meg selv men, dersom fødselen ikke går frem så trenger jeg også tryggheten om at jeg ikke må krangle meg til et nytt hastesnitt. Jeg var helt ferdig kl 18 å da satt ho allerede fast. Kl 0240 ble det besluttet snitt, altså 7 timer etter første gangen jeg sa at dette går ikke..
Noen tanker fra de som har vært gjennom noe lignende?
Er det like greit å bare ikke prøve å be om Pks grunnet forrige fødsel?