Piripip

Butterfly75

Glad i forumet
Hvordan går det? Klar for testing i morgen? Har du klart å holde deg??
Spennende dette :D

:flower
Har overhode ikke klart å holde meg... Jeg er en altfor utålmodig person til slik venting. Startet på lørdag, jeg,(rugedag 10), tenkte at jeg ikke ville ha en smell i morgen så like greit å forberede meg på ny nedtur. Sånn er det jo i denne prosessen..

Men når det skal sies fikk jeg svak, svak positiv test på lørdag, litt sterkere på søndag, enda litt sterkere på mandag og i dag :D gulp!!!!!!! Så nå har jeg kjøpt meg CB til i morgen :D :D Men det kan da ikke være mulig...?!?! klarer ikke å bli trygg eller ha troa på dette enda... men en viss lettelse i hjerterota er det nå... Har masse mensmurringer og vondt i korsryggen, føler at mensen er rett rundt hjørnet, så går endel på do og sjekker... håper, håper, håper det gpr denne gangen!!!

Jeg har fulgt med på deg de siste dagene. Du har ikke hatt det lett må jeg si! Hvordan går det med deg? Du fikk jo positiv før meg :), men du har testdag torsdag ikke sant? hehe.. du er mer utålmodig enn meg, du ;) Vi er i samme båt ihvertfall :flower

:flower
Har overhode ikke klart å holde meg... Jeg er en altfor utålmodig person til slik venting. Startet på lørdag, jeg,(rugedag 10), tenkte at jeg ikke ville ha en smell i morgen så like greit å forberede meg på ny nedtur. Sånn er det jo i denne prosessen..

Men når det skal sies fikk jeg svak, svak positiv test på lørdag, litt sterkere på søndag, enda litt sterkere på mandag og i dag :D gulp!!!!!!! Så nå har jeg kjøpt meg CB til i morgen :D :D Men det kan da ikke være mulig...?!?! klarer ikke å bli trygg eller ha troa på dette enda... men en viss lettelse i hjerterota er det nå... Har masse mensmurringer og vondt i korsryggen, føler at mensen er rett rundt hjørnet, så går endel på do og sjekker... håper, håper, håper det gpr denne gangen!!!

Jeg har fulgt med på deg de siste dagene. Du har ikke hatt det lett må jeg si! Hvordan går det med deg? Du fikk jo positiv før meg :), men du har testdag torsdag ikke sant? hehe.. du er mer utålmodig enn meg, du ;) Vi er i samme båt ihvertfall :flower

Så braaaa!!! Gratulere i bøtter og spann. Det var kjekt å høre! :D
Ikke lett å gå å vente, det er en tøff kamp!

Går veeldig opp og ned her. Smil og tårer om hverandre. Tester fremdeles positivt, litt sterkere test i dag. Litt blod igjen i dag. Kjøpte digital CB som jeg skal ta i morgen tidlig. Gruuuer meg!!! Vært litt kvalm i dag, strekking i livmor eller hva det er og utflod. Går også på do og sjekker hehe. Kjenns ikke som mensen skal komme.
Gleder meg til din oppdatering, regner med du er på den sikre siden :D
Stooor klem :)

er så spennende å høre hvordan det går med dere!! Jeg tror det går veien for begge!!! :) Og siden jeg har testdag på fredag, så får vi håpe denne positive test-trenden fortsetter :) Er så nervøs!! Jeg har mest av alt lyst til å la være å teste fredag og bare vente og se.. Orker ikke en negativ test :( Har overhodet ingen symptomer på noe som helst, og vet ikke om det er bra eller dårlig. Føler meg tipp topp, og pleier normalt å være i dårligere form noen dager før mensen i normal syklus.. Da føler jeg meg som regel litt frostig, tung i kroppen, oppblåst etc. Nå NOTHING... :confused004
Merket dere noe spes. før dere testet? Tar i mot alle kroppslige tegn jeg kan tolke sønder og sammen ;)

Så braaaa!!! Gratulere i bøtter og spann. Det var kjekt å høre! :D
Ikke lett å gå å vente, det er en tøff kamp!

Går veeldig opp og ned her. Smil og tårer om hverandre. Tester fremdeles positivt, litt sterkere test i dag. Litt blod igjen i dag. Kjøpte digital CB som jeg skal ta i morgen tidlig. Gruuuer meg!!! Vært litt kvalm i dag, strekking i livmor eller hva det er og utflod. Går også på do og sjekker hehe. Kjenns ikke som mensen skal komme.
Gleder meg til din oppdatering, regner med du er på den sikre siden :D
Stooor klem :)
Det er jo VELDIG lovende når du fremdeles tester positivt da, Butterfly75 :) og at den blir sterkere!! Satser på at dette går veien! Men skjønner godt at det har vært noen tøffe dager for deg med usikkerhet pga blod. Kan "smil og tårer om hverandre" være litt hormonelt? Et godt tegn? Jeg har nemlig vært litt mer på gråteren i det siste enn det jeg pleier...type; jeg gråter av romantiske ungdomsfilmer til terningkast 2.. hehehe.. kanskje jeg bare er sliten.. kan være så mangt.
Hører du også til Porsgrunn? :) Blir spennende med CB resultatet ditt i morgen :angel1 tvi-tvi! Da tester vi ganske så samtidig i morgen... phu! Kjenner at jeg gruer meg jeg også... Masse lykke til med testing!! Krysser fingre og tær!

er så spennende å høre hvordan det går med dere!! Jeg tror det går veien for begge!!! :) Og siden jeg har testdag på fredag, så får vi håpe denne positive test-trenden fortsetter :) Er så nervøs!! Jeg har mest av alt lyst til å la være å teste fredag og bare vente og se.. Orker ikke en negativ test :( Har overhodet ingen symptomer på noe som helst, og vet ikke om det er bra eller dårlig. Føler meg tipp topp, og pleier normalt å være i dårligere form noen dager før mensen i normal syklus.. Da føler jeg meg som regel litt frostig, tung i kroppen, oppblåst etc. Nå NOTHING... :confused004
Merket dere noe spes. før dere testet? Tar i mot alle kroppslige tegn jeg kan tolke sønder og sammen ;)

Du er jammen god som klarer å holde deg :D all credit te deg ;)
Dette er såååå spennende!! Håper vi klarer å snu den negative trenden!

Jeg kjente ikke noen symptomer i forkant. Kjenner heller ikke at mensen skulle være på vei. Håper grav.strimlene mine stemmer overens med CB sin i imorgen tidligt!! :confused:

Håper det går veien for oss alle nå, siste innspurt på februar prøverne! Avslutter med en positiv trend. Men så nervepirrende dette er!! Kjenner igjen følelsen din så godt! Visstheten om muligheten for den hvite testen er så avskrekkende at man egentlig ikke vil ta test! Man har sittet med den en gang eller ti for mye. Åååå, jeg håper så virkelig at du får positiv test på fredag, kitkat :angel5 heier på deg! og skal krysse fingre og tær!!! Veldig bra at du føler deg tipp topp da :) NOTHING må da være et godt tegn! :D

Jeg kjenner som deg, ikke så mange tegn. Trodde man skulle kjenne litt mer, jeg! Men det er jo veldig tidlig da!
Noen få tegn jeg kan komme på er (kjenner jo på kroppen hele tiden og alt er tegn, så ta det med en klype salt...): litt ekstra trøtt, mensmurring (som kan være mensmurring...), til tider har det vært litt stikking, mindre matlyst, tar lettere til tårene, hodepine et par timer på morningen... thats it!

Jaaaaaa. Nå får jeg senke skuldrene.
Eg e gravid!!! E sååååååå glaaaad :D:D:D
Spent på dere andre :D
Klem fra happy me :D
1362547685884.jpg

Hurra, gratulere!!! Håper flere følger etter!!

Jaaaaaaaaa :wav GRATULERER!!!!! Helt fantastisk!!!! Så glad på dine vegne, Butterfly75!!! :hug013

Jeg skulle ta test i dag, men fikk bok-merket/feilmelding... hadde selvfølgelig bare kjøpt 1....
Så jeg får kjøpe ny etter jobb og teste i ettermiddag :) åååååå, håper jeg blir meg deg og får positiv test!!

Jaaaaaaaaa :wav GRATULERER!!!!! Helt fantastisk!!!! Så glad på dine vegne, Butterfly75!!! :hug013

Jeg skulle ta test i dag, men fikk bok-merket/feilmelding... hadde selvfølgelig bare kjøpt 1....
Så jeg får kjøpe ny etter jobb og teste i ettermiddag :) åååååå, håper jeg blir meg deg og får positiv test!!
Krysser fingrene for senere idag:))

:happy093 Jippi!! Så utrolig gøy å høre!!!! :D Gratulerer i massevis!!! :) Klem!

Takk takk <3
Håper virkelig alle kommer etter :D

Her er det nedtur igjen. Blod :( mer enn tidligere. Et par smååååå klumper. Har vært og tatt blodprøve. Svar på fredag og ny prøve. Gi meg styrke!!!! :eek:

Takk :D
Så irriterende at den ikke virket :(
Venter spent på ditt resultat!
Klem

Jeg håpet jeg bare skulle skrive Hurra og gratulerer her, men så leste jeg at du hadde begynt å blø mer :( Huff, Håpe håpe håpe det ikke fortsetter og at du får gode hcg-verdier på fredag.
Tenker på deg!

Jeg håpet jeg bare skulle skrive Hurra og gratulerer her, men så leste jeg at du hadde begynt å blø mer :( Huff, Håpe håpe håpe det ikke fortsetter og at du får gode hcg-verdier på fredag.
Tenker på deg!

Takk for det Lykkelulla.
Dette er en beintøff prosess.
Må bare finne styrken.........

Back
Topp