Butterfly75
Glad i forumet
Hvordan går det? Klar for testing i morgen? Har du klart å holde deg??
Spennende dette
Spennende dette
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har overhode ikke klart å holde meg... Jeg er en altfor utålmodig person til slik venting. Startet på lørdag, jeg,(rugedag 10), tenkte at jeg ikke ville ha en smell i morgen så like greit å forberede meg på ny nedtur. Sånn er det jo i denne prosessen..
Men når det skal sies fikk jeg svak, svak positiv test på lørdag, litt sterkere på søndag, enda litt sterkere på mandag og i daggulp!!!!!!! Så nå har jeg kjøpt meg CB til i morgen
![]()
Men det kan da ikke være mulig...?!?! klarer ikke å bli trygg eller ha troa på dette enda... men en viss lettelse i hjerterota er det nå... Har masse mensmurringer og vondt i korsryggen, føler at mensen er rett rundt hjørnet, så går endel på do og sjekker... håper, håper, håper det gpr denne gangen!!!
Jeg har fulgt med på deg de siste dagene. Du har ikke hatt det lett må jeg si! Hvordan går det med deg? Du fikk jo positiv før meg, men du har testdag torsdag ikke sant? hehe.. du er mer utålmodig enn meg, du
Vi er i samme båt ihvertfall
![]()

Det er jo VELDIG lovende når du fremdeles tester positivt da, Butterfly75Så braaaa!!! Gratulere i bøtter og spann. Det var kjekt å høre!
Ikke lett å gå å vente, det er en tøff kamp!
Går veeldig opp og ned her. Smil og tårer om hverandre. Tester fremdeles positivt, litt sterkere test i dag. Litt blod igjen i dag. Kjøpte digital CB som jeg skal ta i morgen tidlig. Gruuuer meg!!! Vært litt kvalm i dag, strekking i livmor eller hva det er og utflod. Går også på do og sjekker hehe. Kjenns ikke som mensen skal komme.
Gleder meg til din oppdatering, regner med du er på den sikre siden
Stooor klem![]()
tvi-tvi! Da tester vi ganske så samtidig i morgen... phu! Kjenner at jeg gruer meg jeg også... Masse lykke til med testing!! Krysser fingre og tær!er så spennende å høre hvordan det går med dere!! Jeg tror det går veien for begge!!!Og siden jeg har testdag på fredag, så får vi håpe denne positive test-trenden fortsetter
Er så nervøs!! Jeg har mest av alt lyst til å la være å teste fredag og bare vente og se.. Orker ikke en negativ test
Har overhodet ingen symptomer på noe som helst, og vet ikke om det er bra eller dårlig. Føler meg tipp topp, og pleier normalt å være i dårligere form noen dager før mensen i normal syklus.. Da føler jeg meg som regel litt frostig, tung i kroppen, oppblåst etc. Nå NOTHING...
Merket dere noe spes. før dere testet? Tar i mot alle kroppslige tegn jeg kan tolke sønder og sammen![]()
Håper det går veien for oss alle nå, siste innspurt på februar prøverne! Avslutter med en positiv trend. Men så nervepirrende dette er!! Kjenner igjen følelsen din så godt! Visstheten om muligheten for den hvite testen er så avskrekkende at man egentlig ikke vil ta test! Man har sittet med den en gang eller ti for mye. Åååå, jeg håper så virkelig at du får positiv test på fredag, kitkater så spennende å høre hvordan det går med dere!! Jeg tror det går veien for begge!!!Og siden jeg har testdag på fredag, så får vi håpe denne positive test-trenden fortsetter
Er så nervøs!! Jeg har mest av alt lyst til å la være å teste fredag og bare vente og se.. Orker ikke en negativ test
Har overhodet ingen symptomer på noe som helst, og vet ikke om det er bra eller dårlig. Føler meg tipp topp, og pleier normalt å være i dårligere form noen dager før mensen i normal syklus.. Da føler jeg meg som regel litt frostig, tung i kroppen, oppblåst etc. Nå NOTHING...
Merket dere noe spes. før dere testet? Tar i mot alle kroppslige tegn jeg kan tolke sønder og sammen![]()
heier på deg! og skal krysse fingre og tær!!! Veldig bra at du føler deg tipp topp da
GRATULERER!!!!! Helt fantastisk!!!! Så glad på dine vegne, Butterfly75!!!
Juhuu!!! Gratulerer i bøttevis!!!Jaaaaaa. Nå får jeg senke skuldrene.
Eg e gravid!!! E sååååååå glaaaad
Spent på dere andre
Klem fra happy me
Vis vedlegget 6832
Krysser fingrene for senere idagJaaaaaaaaaGRATULERER!!!!! Helt fantastisk!!!! Så glad på dine vegne, Butterfly75!!!
Jeg skulle ta test i dag, men fikk bok-merket/feilmelding... hadde selvfølgelig bare kjøpt 1....
Så jeg får kjøpe ny etter jobb og teste i ettermiddagåååååå, håper jeg blir meg deg og får positiv test!!
JaaaaaaaaaGRATULERER!!!!! Helt fantastisk!!!! Så glad på dine vegne, Butterfly75!!!
![]()
Jeg skulle ta test i dag, men fikk bok-merket/feilmelding... hadde selvfølgelig bare kjøpt 1....
Så jeg får kjøpe ny etter jobb og teste i ettermiddagåååååå, håper jeg blir meg deg og får positiv test!!
Jeg håpet jeg bare skulle skrive Hurra og gratulerer her, men så leste jeg at du hadde begynt å blø merHuff, Håpe håpe håpe det ikke fortsetter og at du får gode hcg-verdier på fredag.
Tenker på deg!