pippå si opdatering 21/3 :)

Lovar godt dette her[;)] Håpar egga er ferdige å veksa i måro[:)]
 
ORIGINAL: vestlandsjento

Lovar godt dette her[;)] Håpar egga er ferdige å veksa i måro[:)]

 
Sign. Lykke til på Ul imorra.
 
lykke til, dette går nok bra [:D]
 
Ja får håpe at vi blir å sette eggløysings-sprøyta i mårga eller mandag![:)]
For d e vondt nesten heile tida.....
 
Blir spennande i mårga ditte hær![8D]
 
 
Lykke til på ul i morgen[:D] 
 
Spennende[:D]
Lykke til i morgen,klem;)
 
Lykke til i morgen, håper at du er klar for sprøyta nå[;)]
 
D vokser å gror der inne....[:)]
No målte dei 15-17mm. Ska gå på gonal-f fram t onsdag og da ska ej inn på ny ul....[:)]
Så blir d uttak fredag........[:D][:D]
 
Så no e d berre å  !!!!!!![:D]
 
Da jenter... Har ej forhåpentligvis bare 1sprøyte med gonal-f igjen og den blir satt i mårgen kl17.00!!!
E kjæmpe spent på ul onsdag...... Sukk......[:)]
 
ORIGINAL: *Bobbo*

Skjønner du er spent nå.
Masse lykke til med ny ul på onsdag. [:)]
[;)]
 
Jepp da e d ik mange timane igjenn!!!!!
 
Spent på svare????   JAAAAAAAAAAAAAAA..........!!!!!!!!!![:)]
 
Lykke til i mårra, håpe ul går kjempebra og at du får ut masse flotte egg på fredag 
 
Da har ej vert på ul.....
Gledelig nyhet var d å få i dag!!!![:)][:)][:)][:)]
 
D blir uthenting på fredag!!!!!![:)][:)][:)]
Så kl 23.00 i dag er d eggløysnings sprøyte........
 
Så nå har ej nokken spørsål kan dere tro.........[;)]
 
D står at i dag er d siste dose med nesespray kl 17.00.
SP1: vil d da si at ej ik ska ta den ekle sprayen i mårga kl8.00?
 
SP2: Var dere vonde dagen etter uttak?
 
SP3: Kordan var helsa rett etter tilbakesettinga og dagene etter?
 
Ej må fly heim og lurer på om ej skal være til dagen etter, for den korteste flyturen er ca2-3t etter innsett.
Den lengste er om Oslo og går ik før på kvelden, da er ej uten hotelrom i mange tima og kommer mej seint heim.
 
[:)]Dersom du har fått beskjed om at du skal ta siste dose i dag 17.00 så skal du ikkje ta sprayen i morgen.
På papiret mitt så der stod om medisindagene og dosene og kontrollene stod det også skrevet siste dag for nasesprayen, det var dagen eg tok el-sprøyta. Så dagen mellom el-sprøyta og uttaket er første medisinfrie dag på ei god stund, herlig[;)]
 
Dagen etter uttaket var det veldig ømt, og eg hadde litt problem med å sitte skikkelig. Følte at eg ikkje kunne sitte skikkelig på hardt underlag. Men ømheten svinner jo hen etter et par 2-3-4 dager. Eg hadde ei litt spesiell oppleving etter innsettinga, formen var jo fin og alt, men plutselig 10-15 min etter innsetting så fikk eg DE smertene i magen[&:] eg hyperventilerte og stressa skikkelig.. Var helt grusomt. Tok to paraceter og prøvde finne ei behaglig stilling i bilen på vei heim, og etter en 20-30 min så gav det seg. Og etter det var det heilt topp[:)] Ingen vondter eller noko.. Men trur at dette var pga trykkinga på magen når de skulle sette inn. Da måtte sjukepleieren trykke så hardt ned og vri her og der for å få livmora godt synlig og det er det eg trur var grunnen til at eg fikk vondt etterpå[:)] For innsettinga innebære jo ingen stikking eller noko, berre eit kateter med egget som skal inn og så vips er du ferdig[:)]  Dagene etter var vel eg fremdeles litt øm etter uttaket, men det gikk veldig fint. Fungerte omtrent som normalt!
 
Jeg har nok ikke så mange svar å gi deg.. men jeg vil JUBLE for at du fikk så gode nyheter idag!!
 
Nå er det DIN tur til å ruge på gullegget/gulleggene [;)] I know it!! Blir så spennende dette her!!
 
Så kjekt at da blir uttak i måro[:D]
 
Eg var i kjempe fin form etter uttak, men hadde ikkje så mange egg og kun på ei sida. Varierar nok veldig frå person til person.
 
Masse lykke te i måro[:)][:)][:)]
 
Flink du [;)]
 
Back
Topp