pippå si opdatering 21/3 :)

Ja no e d snart mandag![:D]
Håper alt har gått bra inni dær og at ej blir å sitte på flyet på tirsdag![:D]
 
ORIGINAL: pippå

Må nokk utsette gleden litt til,men ka e 2-3daga når en har vert prøver i ca.5år!
Blir ny ul mandag kl 11.30.
D var litt forskjell på størrelsane men dær var 4-6 fine i kvar eggstokk så når dei får 4mm t på sej so ka d bli bra ditte also...[:)]

Så slik ser uke 11 ut for mej.
Mandag: ul
Tirsdag: eggløysnings sprøyte og avreise dag
Onsdag: egguthenting
Torsdag: Slappe av
Fredag: innsetting
Lørdag: heimreise
Søndag:slappe av........

 
Må nokk utsette gleden enda litt til![:@][&:][:(][:'(]
Nå blir d økningav Gonal-f dosen![:'(]
 
Så no blir d slik om dinna kroppen min gidda å spele på lag med mej da![:@]
Onsdag: ul
Torsgag: eggløysnings sprøyte og avreise
Fredag: egguthenting
Lørdag: Slappe av
Søndag: innsetting
Mandag:heimreise
 
Men no e forhåpningane mine skrudd mega langt ned....
E berre så lei falske forhåpninga![:@]
Kan ik folk berre sei ka realitetane e,istaden for å fortelle om dei fine rosa skyene!
Synes at dei kan fortelle littla so e bakom dær også....
 
For i dag he ej begynt å grine av nesten ingen ting!
Hadde dei forventningane!
 
åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå.....................[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
E såååååå lei![:@][:@][:@][:@]
 
(måtte berre få d ut)
 
Hei pippå [:)]

Skjønner godt at du er skuffa... men du ska nok se at d kommer seg med et par dager til m sprøyter [:)]
Var jo sånn for meg oxo, eggstokkene mine var litt trege, d var poser nok men de ville ikke vokse særlig fort.. Var også trist og så svart på d, men d som skulle til var en doseøkning  og flere dager... gikk totalt 16 dager på sprøytene.. Og uttaket i dag gikk jo over all forventning, 31 egg ut [:)]
Så satser på at du bare trenger litt lengre tid du oxo [;)]
Lykke til iallefall, skal krysse fingrene for deg
 
Tusen takk for trøstande ord!
Veit at d ordna sej,men man blir bare så lei sej når ting ik går slik som man sjøl ønska!
Har tatt sprøyte i 13daga +i mårga=14daga.
 
Men får håpe at alt går bra no då!
 
Heisann:) Skjønner godt du er skuffa og bekymra,men jeg var også inn og ut på St.Olavs på UL,og måtte øke dosen med gonal-f hver gang,så det ble 16 dager på sprøyter før vi hadde uttak:) 17 egg ut,10 befrukta og 3 på frys-så det gikk bra til slutt[:D]
Dem vet hva dem driver med,og dem hadde aldri latt deg fortsatt på gonal-f viss dem ikke hadde trodd at det skal gå bra.
 
 
Forstår godt at du blir frustrert, men dette skal nok gå bra ser du[;)]

Eg gjekk og litt lenger på sprøytene. Var på 3 kontrollar og brukte dei i 14 dagar. Og da gjorde susen, for eg gjekk fra 2 egg til å få 5 egg ut (har kun 1 eggstokk).

Men klart ein blir utolmodig og nervøs. Eg heller turte ikkje å få forhåpningar, men det gjekk jo kjempe bra[:D] Trur nok du får ut fleire fine egg sidan dei allerede har sett 4-6 fine eggposar i kvar eggstokk[;)]

Klem på vei[:)][:)][:)]
 
Off, ikke enkelt... Jeg gikk noen dager extra på puregon, og måtte øke dosen en del, men plutselig så vokste de[:)] Krysser fingrene for at det samme skjer med deg[:)]
 
No ska ej og min kjære sjå 24 og etter d ska vi spise skogsbær med vaniljesaus som min kjære har laga! E ik han god vell....?[:)][:)]
 
Ej e såååååå heldig!!!!!
 
Da he ej våre på ul i gjenn å jett ka då.....!
 
Heeeee....
Joda ej må nokk inn på ny ul fredag.....  Å so he ej øka dosa igjenn, so no e ej på 225i.e.....
 
Har 2-3folikkela som e store nokk men legen tør ik satse på dei, so no ska vi vente t dei som e 12-14mm e store nokk for dei e d fleire ta.
So då håpa vi at doseøkning ska gi ønska resultat!!!!
 
Håper fredag13/3 skal bli et håpefult tall!!!!!!
 
Hei hei [:)]
Du ska nok se at du bare treng nån daga til, men vet at det er en tålmodighetsprøve å gå sånn å vente..
Ska krysse fingre og tær for at fredag 13. blir en positiv dag for dæ
Lykke til [;)]
 
Ja ting tar tid avogtil[8D]

Satser på at fredag den 13. blir ein bra dag for deg[:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: vestlandsjento

Ja ting tar tid av og til[8D]

Satser på at fredag den 13. blir ein bra dag for deg[:D][:D][:D]

 
Signerer.
 
Tusen takk alle sammen![:)]
Dokke e berre så gode å ha....[:)][:D]
                       
 
Da er det bare en dag til 13/3 [:)] Jeg (som noen vet, er litt rar) syns det klinger veldig bra av de tallene der, så det kan bare bety en ting tror jeg.. at det bare blir gode nyheter under UL [;)] jau jau.. sånn skal det bli! Neste da blir uttakk og innsetting osv.. Can't wait for this to happend to you [;)] (jeg er god i engelsk ser du.. hihi..)
 
Masse lykke til imorgen [;)] Gleder meg til din neste oppdatering [;)]
 
ORIGINAL: Lille Mille

Da er det bare en dag til 13/3 [:)] Jeg (som noen vet, er litt rar) syns det klinger veldig bra av de tallene der, så det kan bare bety en ting tror jeg.. at det bare blir gode nyheter under UL [;)] jau jau.. sånn skal det bli! Neste da blir uttakk og innsetting osv.. Can't wait for this to happend to you [;)] (jeg er god i engelsk ser du.. hihi..)

Masse lykke til imorgen [;)] Gleder meg til din neste oppdatering [;)]

 
Ja d klinger fint![:)]
Håper spådommane dine e sanne! Har du hadt rett i dei før?[;)][:)]
Takk for lykke ønskningane!
 
ORIGINAL: vestlandsjento

Ja ting tar tid avogtil[8D]

Satser på at fredag den 13. blir ein bra dag for deg[:D][:D][:D]
sign[:)]
 
lykke til i morgen[;)]
 
Da har ej vert t ul å ej ska inn på ny ul søndag men....
Egga låg no på 13-15mm å d var 5 på høgre side og 2-3 på venstre, så 2sprøytedaga med 225ie skal vell gjøre sitt håpa vi![:)]
[:)]Håper kroppen vil spille på lag denne gangen![:)]
 
God helg tid dere alle!
 
Ja da får vi håpe at kroppen er enig med deg og spiller på samme lag! [;)]
 
Blir spennende UL igjen på søndag [:)] Jeg følger med på det som skjer med dere pippå [;)] Lykke til i helga!
 
Back
Topp