Pinlig!!

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Flere som har blitt litt klossete og keitete ifb med graviditeten? Jeg kom akuratt hjem fra julebord med mannen min sin jobb (han er der enda) og har kost meg veldig. Første gang de får ta med følge.. Men poenget er at på vei alene til baren klarer jo jeg å tryne utover dansegulvet. Og da var det ikke litt tryning, ned på knær og rompa opp og ned på siden!! Og alle bare: ho der har fått nok alkohol hvertfall!! Og ingen ler! Helt tyst! Hehe.. Det er jo det verste!! Jeg tar meg selv veldig lite høytidlig, men det der var bare kleint! Hehe..gikk bra altså, men stoltheten fikk seg en knekk :p Altså, flere klumsete gravide der ute?

klumsete og surrete!! hahahaha

Burde bytte navn til klumsesurra!

Flere som har blitt litt klossete og keitete ifb med graviditeten? Jeg kom akuratt hjem fra julebord med mannen min sin jobb (han er der enda) og har kost meg veldig. Første gang de får ta med følge.. Men poenget er at på vei alene til baren klarer jo jeg å tryne utover dansegulvet. Og da var det ikke litt tryning, ned på knær og rompa opp og ned på siden!! Og alle bare: ho der har fått nok alkohol hvertfall!! Og ingen ler! Helt tyst! Hehe.. Det er jo det verste!! Jeg tar meg selv veldig lite høytidlig, men det der var bare kleint! Hehe..gikk bra altså, men stoltheten fikk seg en knekk :p Altså, flere klumsete gravide der ute?
Jeg klumser en del, mister ting, skubber borti folk på jobb...men heldigvis ingenting i nærheten av din opptreden i kveld :p Se det på den lyse siden da, dersom dere foreløpig ikke har gått offentlig ut med graviditeten på jobben hans, så er det iallfall ingen som mistenker noe slikt etter i kveld ;) Men godt at det gikk bra med deg fysisk! At stoltheten fikk seg en knekk kan jeg levende forestille meg, har gjort noe lignende selv en gang som eneste edru for noen år siden, særdeles kleint :D

Ikke så klumsete, men hukommelsen er det verre med. Har hatt dårlig hukommelse siden treåringen ble født, men det er om mulig verre nå... :confused::(

Surrete, ja! Skulle akkurat til å henge opp tøy, da så jeg at vaskepulveret lå pent oppmålt ved siden av vaskemaskinen.
Oppgitt:eek:

Back
Topp