Pinlig

Arandir

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Begynte nettopp å tute foran hele svigerfamilien min fordi jeg var redd det nye huset vårt ikke blir bra nok vasket ned. Alle ble smått beklemte, og jeg er fortsatt flau. Er det mulig, jeg som aldri gråter for noe... :(

Termin 4. januar :)

Føler jeg gråter hele tiden, skjønner godt hva du snakker om, huff :p

<3 29.12.14 <3

know the feeling..... var så sliten i går etter jobb og litt for lite søvn at jeg plutselig bare satt i sofaen og grein.... ingen spesiell grunn, det bare renner over. Men nå griner jeg for absolutt alt mulig også da, bare litt full av hormoner...

Veldig flaut... Og så sa jeg det til mamma, og håpte på litt sympati, men neida. Hun lekset opp for meg om at jeg måtte bli mer bevisst fjeset mitt og ansiktsuttrykk jeg har, i tilfelle jeg så sur ut og andre oppfattet meg som negativ. Som om jeg trenger enda mer å stresse over:(
Hvem har kapasitet nok til å gå rundt og tenke på hva slags ansiktsuttrykk man har til enhver tid når man er gravid? Jeg har nok med å styre hormonene mine nok til å ikke gå helt av skaftet. Men det er kanskje meg det er noe galt med?

Veldig flaut... Og så sa jeg det til mamma, og håpte på litt sympati, men neida. Hun lekset opp for meg om at jeg måtte bli mer bevisst fjeset mitt og ansiktsuttrykk jeg har, i tilfelle jeg så sur ut og andre oppfattet meg som negativ. Som om jeg trenger enda mer å stresse over:(
Hvem har kapasitet nok til å gå rundt og tenke på hva slags ansiktsuttrykk man har til enhver tid når man er gravid? Jeg har nok med å styre hormonene mine nok til å ikke gå helt av skaftet. Men det er kanskje meg det er noe galt med?

Jordmor sa en ting til meg og gubben: Det er ingen vits i å prøve å kontrollere hormonene, det er en kjemisk reaksjon i hjernen din som styrer alt, det er umulig. Ikke ta den kampen, du ender bare opp nedbrutt, sliten og med dårlig samvittighet opp til ørene. Det er en enkel ting du kan gjøre, la det være. ;)

Det er ikke noe du kan kontrollere, si heller til moren din hva jordmora sa til meg, hun burde lekses opp og ikke du.

<3 29.12.14 <3

Jordmor sa en ting til meg og gubben: Det er ingen vits i å prøve å kontrollere hormonene, det er en kjemisk reaksjon i hjernen din som styrer alt, det er umulig. Ikke ta den kampen, du ender bare opp nedbrutt, sliten og med dårlig samvittighet opp til ørene. Det er en enkel ting du kan gjøre, la det være. ;)

Det er ikke noe du kan kontrollere, si heller til moren din hva jordmora sa til meg, hun burde lekses opp og ikke du.

<3 29.12.14 <3

Tusen takk, Trollveita! <3 <3 <3
Tusen takk!:)

Det moren din sa om ansiktet ditt, det har jeg hørt hele livet!!
Jeg har ett veldig nøytralt ansikt når jeg slapper av og folk flest mener jeg da er sur hele tiden.
Jeg går da vel ikke rundt og smiler uten grunn fordi andre synes det er ubehagelig å se på ansiktet MITT?! :p
Nei, det er tull! :p

Ca. termin Onsdag 21. Januar 2015 <3

Nei, det får være måte på hva man skal gå rundt og fokusere på, altså... :) Men rart at folk føler at det er greit å kommentere slikt. Det blir jo nesten som å si "jeg liker ikke trynet ditt sånn som det er, kan du ikke konsentrere deg om å se annerledes ut?"

Back
Topp