Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jordmor sa en ting til meg og gubben: Det er ingen vits i å prøve å kontrollere hormonene, det er en kjemisk reaksjon i hjernen din som styrer alt, det er umulig. Ikke ta den kampen, du ender bare opp nedbrutt, sliten og med dårlig samvittighet opp til ørene. Det er en enkel ting du kan gjøre, la det være.Veldig flaut... Og så sa jeg det til mamma, og håpte på litt sympati, men neida. Hun lekset opp for meg om at jeg måtte bli mer bevisst fjeset mitt og ansiktsuttrykk jeg har, i tilfelle jeg så sur ut og andre oppfattet meg som negativ. Som om jeg trenger enda mer å stresse over![]()
Hvem har kapasitet nok til å gå rundt og tenke på hva slags ansiktsuttrykk man har til enhver tid når man er gravid? Jeg har nok med å styre hormonene mine nok til å ikke gå helt av skaftet. Men det er kanskje meg det er noe galt med?
Termin 4. januar![]()
Jordmor sa en ting til meg og gubben: Det er ingen vits i å prøve å kontrollere hormonene, det er en kjemisk reaksjon i hjernen din som styrer alt, det er umulig. Ikke ta den kampen, du ender bare opp nedbrutt, sliten og med dårlig samvittighet opp til ørene. Det er en enkel ting du kan gjøre, la det være.
Det er ikke noe du kan kontrollere, si heller til moren din hva jordmora sa til meg, hun burde lekses opp og ikke du.
<3 29.12.14 <3