Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er enig med de fleste her. Spør bare siden jeg noen ganger blir stemplet som hønemor, da er det greit å ha hatt en viss meningsmåling her inne
Vi bor i byen, men er da vel like trygt her som på landet? Er ikke snakk om naboblokka, men nabohuset i et boligområde.
De kan fint komme til oss, de har en hund som de kan ta med seg
Nei, dette er ikke en spøk. Så drøyt er det vel ikke?
Kommer an på alderen på barna. Minste mi sover i sprinkelseng og med babycall er jo ikke det noe problem så lenge det tar 2 minutter å løpe over om hun gråter. Eldste på 7 år måtte vi sagt i fra til, så han ikke plutselig våkner og ikke finner oss. Pleier jo ikke våkne, må han på do så gjør han jo bare det, men om han tilfeldigvis våknet og var spysjuk el. Så han måtte ha visst hvor vi var.Naboen, på andre siden av gjerdet, lurer på om vi vil komme på pils en kveld. Vi er voksne mennesker, så pils er kun sosialt. MEN jeg kvier meg litt for å gå ut av huset da kidsa sover. Meninger rundt dette tas imot med takk... Vi ville såfall tatt med talkie og kikket til de jevnlig (min manns ord..), men jeg er usikker :/
Hvordan tror du at du skal klare å lukke opp ytterdøren da huset ditt brenner?? Hos oss var det ingen ild til å begynne med,men da jeg prøvde å lukke opp døra var det som 20 mann som dytta meg ut.. Og da var det kun 5 minutter siden vi hadde vært inne å ikke merket noen ting!! Da vil jeg påstå at du har mer kontroll om du ligger inne i huset!!!Kommer an på alderen på barna. Minste mi sover i sprinkelseng og med babycall er jo ikke det noe problem så lenge det tar 2 minutter å løpe over om hun gråter. Eldste på 7 år måtte vi sagt i fra til, så han ikke plutselig våkner og ikke finner oss. Pleier jo ikke våkne, må han på do så gjør han jo bare det, men om han tilfeldigvis våknet og var spysjuk el. Så han måtte ha visst hvor vi var.
Brannalarm og innbruddstyver ville slått inn på babycallen. Så skjønner ikke hvorfor folk er redd det. Akkurat som om det er mer trygt å ligge å sove...
Du hører ikke røykvarsleren tidligere om du er inne i huset enn via babycallen. Dvs du er ikke noe raskere da. Får du ikke døra opp enten utenfra eller innenfra er jo ingen forskjell. Jeg regner med naboen er rett ved siden av, slik ts beskriver det. Etter at ungene har lagt seg, sitter du inne på er soverom med alle ungene i du eller? Og du sitter aldri ute i hagen på sommerkveldene?Hvordan tror du at du skal klare å lukke opp ytterdøren da huset ditt brenner?? Hos oss var det ingen ild til å begynne med,men da jeg prøvde å lukke opp døra var det som 20 mann som dytta meg ut.. Og da var det kun 5 minutter siden vi hadde vært inne å ikke merket noen ting!! Da vil jeg påstå at du har mer kontroll om du ligger inne i huset!!!