Pils hos naboen?

Jorlin

Glad i forumet
VIP
Naboen, på andre siden av gjerdet, lurer på om vi vil komme på pils en kveld. Vi er voksne mennesker, så pils er kun sosialt. MEN jeg kvier meg litt for å gå ut av huset da kidsa sover. Meninger rundt dette tas imot med takk... Vi ville såfall tatt med talkie og kikket til de jevnlig (min manns ord..), men jeg er usikker :/

Jeg hadde ikke gjort det.. forlater ikke huset når barna sover, ikke på dagen heller.. De er 3.5 år og 3 mnd..

Herregud blir helt satt ut. Her gikk vi over til naboen når barna sov. Såg huse og hadde baby call med oss så vi hørte de. Blir vell ikke verre enn og sitte ute på kvelden når barna sover i andre enden av huse. Nå snakker jeg om nære naboer ikke 2-3 hus lenger bort. Naboene kom og til oss om kveldene. Vi bor på lande. Hadde ikke gjort d i byen liksom.

Hadde ikke gjort det.

Jeg hadde ikke gjort det. Vet at jeg garantert ikke hadde klart å kose meg uansett da jeg hele tiden hadde hatt tankene mine på at barnet mitt hadde vært alene i huset..

Ser på tickeren din at barna er 2 og 3 år :) Så små barn hadde jeg ikke gått i fra, men heller invitert naboene hjen til meg :) Om noen år derimot, når barna er store nok til å våkne og gi beskjed selv om det er noe synes jeg det går helt fint :D

Last edited:
Nei, det hadde jeg ikke gjort. Uansett hvor nærme. Babycallen kan slutte å fungere, det kan begynne å brenne, noen kan ta seg inn hos dere.

Jeg hadde ikke klart å gjøre det. Er jo ikke alt man får med seg over babycall heller. Hvorfor kan ikke naboene komme bort til dere i stedet? :)

Er enig med de fleste her. Spør bare siden jeg noen ganger blir stemplet som hønemor, da er det greit å ha hatt en viss meningsmåling her inne :)

Vi bor i byen, men er da vel like trygt her som på landet? Er ikke snakk om naboblokka, men nabohuset i et boligområde.

De kan fint komme til oss, de har en hund som de kan ta med seg :)

Nei, dette er ikke en spøk. Så drøyt er det vel ikke?

Etter å ha opplevd en husbrann så hadde jeg ALDRI gjort det!! Om det begynner å brenne,så har du ikke sjans til å komme deg inn å hente dem..

Back
Topp