Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Driver du med pilates for gravide eller vanlig pilates da? Er noen øvelser på vanlig man ikke skal ta når man er gravid.
Så rart.. Da vet jeg ikkeDet var Pilates for gravide, og en øvelse som jeg har tatt mange ganger. Den hvor man står på alle fire og strekker ut bein og arm. Det var en helt snål smerte altså..
Så rart.. Da vet jeg ikke![]()
Høres ut som ligament-strekk? I så fall er det vondt, men ufarlig. Det skal uansett strekke seg etter hvert som magen vokser, bare ikke så brått.
Jeg trener pilates hjemme. Jeg har hatt så mange sykedager at baby garantert er tryggere om jeg trener enn om jeg blir enda mer dvask og blodpropp-utsatt. Skrekkhistoriene om at trening kan skade barnet gjelder vel første trimester og/eller virkelig utmattende økter. Unngår du hopp og pusteproblemer er lille trygg, unngår du de situps-lignende øvelsene også er magemusklene dine trygge. Ikke vær redd for å trene!
Kan jeg få spørre om hvorfor du har lagt bort slyngene? Jeg tenkte at den typen trening ville være ganske skånsom...? Det kommer så klart litt an på hvilke øvelser man velger... Jeg kunne tenke meg å komme igang igjen med slyngetrening utover høsten. Noen grunn til å la være?
Det var det jeg også trodde, lo, så jeg lurte litt på hvorfor Ny_spire skrev at hun hadde lagt bort slyngene.
Aaaah, det forklarer saken! Godt for deg og for meg at det ikke var helsemessige årsaker til at det ble slutt på slyngetrening!