Piiiingu's tråd som ska ende opp i en pinguliten!

God jul til alle sammen!! [:D]
Håper alle dere som skal teste i disse tider får en gledelig overraskelse!! [:)]
Dere må alle sammen kose dere masse i jula!
 
Stor klem fra piiiingu!!![:)][:)][:)][:)]
 
Heihei!
 
Testet i går, men testen var negativ, tror jeg.. mulig det var en skyggestrek, eller så er det innbilning! Har så lyst på bebis nå at jeg begynner å innbilde meg ting! [:D]
Tror det var litt for tidlig å teste + at jeg ikke testet med morgenurin. Var så trøtt når jeg våknet fordi jeg måtte på do at jeg glemte hele greia!
Skal teste igjen på torsdag, hvis ikke tanta dukker opp. Har ikke flere tester igjen, så må vente til jeg skal på jobb på torsdag.
Hååååper hun kan holde seg borte da..
 
håper tr holder seg unna denne gangen [:D] skal du teste i morgen
 
ORIGINAL: Destiny85

ORIGINAL: Piiiingu

Heihei!

Testet i går, men testen var negativ, tror jeg.. mulig det var en skyggestrek, eller så er det innbilning! Har så lyst på bebis nå at jeg begynner å innbilde meg ting! [:D]
Tror det var litt for tidlig å teste + at jeg ikke testet med morgenurin. Var så trøtt når jeg våknet fordi jeg måtte på do at jeg glemte hele greia!
Skal teste igjen på torsdag, hvis ikke tanta dukker opp. Har ikke flere tester igjen, så må vente til jeg skal på jobb på torsdag.
Hååååper hun kan holde seg borte da..


Jeg og har testet, negativ her å[&o] Er nok for tidlig til oss begge gitt...
Knabber du med noen tester til meg å da eller?[:D]

 
Skal jeg knabbe tester fra apoteket?? [:D] hehe Tenkte jeg skulle kjøpe da men [:D][:D]
 
ORIGINAL: *tulla*

håper tr holder seg unna denne gangen [:D] skal du teste i morgen

 
Skal kjøpe tester i morra (hvis tanta ikke kommer) også skal jeg teste på fredagsmorgenen (igjen hvis tanta ikke kommer) [:D]
 
Så nå må dere krysse alt dere har for meg!!!! [:)][:)][:)]
 
Hvis tanta kommer denne gangen så må jeg ringe legen igjen å få henne til å henvise oss til utredning igjen..
 
det var dumt, håpe tr fortsetter å holde seg borte da, hvis ikke så skal du nok få en pos start tidlig 2008
 
UFF så dumt piingu[:(] det skulle jo være din tur nå.[:@]
håper hå stikker av igjen uten å lage alt for mye trøbbel , og ikke kommer igjen neste gang
 
Tusen takk for d! [:D]
 
Synes det er utrolig koslig at du er gravid! Ønsker deg masse lykke til og kos deg masse fremover!
Gleder meg til det er min tur [:)]
 
Innom for å ønske deg godt nyttår, håpe 2008 blir et super positivt år! (i flere betydninger) [:)]
 
Lykke til med spire laging!
 
Trist at TR kom Piiiingu!![&:] Men håper at i 2008 da sitter spira som eit skudd!![;)][:D]
Så nå nytter eg sjangsen til å ønske deg eit riktig så godt nyttår! Kos deg masse i kveld[:)]
 
håper dere får time fort igjen da piiingu , og masse lykke til[:D]
 
Nå er det vel ikke lenge til EL!! Driver å temper igjen, men disse tempene går jo opp og ned annenhver dag [:@] Skal begynne å ta EL tester i dag. Så får vi se hva som skjer!
 
Tusen takk for at dere er så søte jenter!! [:D][:)]
 
Heihei!![:D]
Går bra med meg, men vil bli gravid nå!! [:)]
 
Hvordan går d med deg da snuppa?
 
Back
Topp