Piiiingu's tråd som ska ende opp i en pinguliten!

Piiiingu

Glad i forumet
Følte det var på tide at jeg også ordnet meg en tråd!
Jeg sluttet på pillen i mars 06, og fikk TR med engang. Etter det har TR vært litt uregelmessig. Syklusen varierer litt og derfor skal jeg nå ta temp og EL tester.

Snart har vi jo prøvd i ett år.. så hvis det ikke klaffer snart så må vi vel ta oss en tur til legen [:(] Vil klare dette selv!

Jeg kommer til å oppdatere framover, også håper at jeg snart kommer med gledelige nyheter! [:D]

Da har jeg begynt å tempe!! Her kommer tempene mine:


CD 1: 35,95 TR kom i dag.
CD 2: 36.15
CD 3: 35.99
CD 4: 36.38 Vært på lønningspils! Snart drar TR! Jippi
CD 5: 35.89 Er vel nest siste dag med TR håper jeg..
CD 6: 35,82
CD 7: 36,09 TR er borte
CD 8: 36,04
CD 9: 35,98 negativ EL test.
CD 10: 36,16 Vondt i halsen, men ikke feber. Glemte å ta EL test i dag.
CD 11: 36,21 svak strek på EL test, kanskje EL i morgen?
CD 12: 35,96 svaaak strek på EL test i dag også.
CD 13: 35.91 svak strek på EL test i dag også! Skal EL komme snart eller hadde jeg EL på CD 10 da jeg glemte å ta EL test? [8|]
CD 14: 36.02 svakere strek på EL test enn tidligere!
CD 15: 35.95 svak strek på EL test i dag også.
CD 16: 35.92 svak strek på EL test i dag også. Nå må det begynne å skje noe her snart!
CD 17: 36.16 svak strek på EL test dag også.
CD 18: 35.81 fortsatt en svak strek på EL test. Skal den bli positiv snart eller?
CD 19: 36.04 svak strek i dag også. Var ute å drakk litt i går.
CD 20: 36.28 tempen opp igjen. sterkere strek på EL test i dag.
CD 21: 35.99 også ned igjen.. positiv EL test i dag.. eller?
CD 22: 36.09 Ikke det temphoppet som jeg hadde håpet på! EL testen er svakere igjen i dag. Men uten temphopp så var vel ikke EL testen i går positiv? eller?
CD 23: 36.25 ooohhh.. temphopp ja! [:D]
CD 24: 36.44 enda høyere ja! ikke lov å dette ned igjen! [:D]
CD 25: 36.54 ja, fortsett å stig! Masse vondt i puppene!!!!!
CD 26: 36.38 neeeei, ikke begynn å gå nedover. [:(] sovet dårlig 
CD 27: 36.51 Jippi!! oppover igjen!
CD 28: 36.48 ned igjen?![:@][:(] Den bøøør gå opp igjen i morgen!!!
CD 29: 36.41 enda mere ned.. hvis den fortsetter slik så er håpet snart ute...[:(][:(][:(][:(][:(][:(]
CD 30: 36.52 JippiJippiJippi! opp igjen!!! [:)][:)][:)][:)][:)][:)]
CD 31: 36.35 da var nok håpet ute..
CD 32: 36.67 hva skjer? Den er høy igjen!!! [:D][:)] teste dag i dag.. har ikke teste enda. Vil vente til i morgen tidlig.
CD 33: 36.35 ned igjen, negativ test i dag. [:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
CD 34: 36.41 opp igjen! [:D]
 
ORIGINAL: ¤DiddLina¤

Heisann sveisann Piiiingu[:)]
 
Ville bare ønske deg masse lykke til med ikm som nærmer seg..
Får håpe du snart kan avslutte denne tråden eller flytte den over til "termin i"
 
Skal bli spennende og følle deg de neste dagene![:)]
 
Klemmer fra ¤DiddLina¤
 


 
Takk for det! Lykke til til deg også! [:D]
 
ORIGINAL: T.W

Det va jo kos at du åsså lage dæ en tråd..
e jo så spennandes å følle med på de som prøver..
 
Åj,bare 4 daga tel IKM...wow så spennende!!!!


 
[:D] Ja! Håper virkelig at noe begynner å skje nå! Vanskelig å holde seg med å teste.. har VELDIG lyst til å ta en test, hvertfall når jeg ser alle andre som blir gravide her!
 
Gleder meg til å følge med på din tråd også! [:)]
 
Selvfølgelig klarte jeg ikke å holde meg og MÅTTE bare teste nå... SELVFØLGELIG var testen negativ! [:@]
 
Men er jo fortsatt 4 dager til IKM og derfor fremdeles håp. (må kjøpe meg flere tester også!)
 
ORIGINAL: hopefullgirl

Hei Piiiingu [;)]
Blir kjempe spennende disse dageen fremover mens vi venter å å få det positivet svaret om at en  er på vei [;)][;)][;)]
Og du - det var lit tidlig å teste allerede idag hiihiiii men jeg skjønner deg SÅÅÅ GODT!!!!
jeg og sambo var på kjøpesenteret før idag og jeg ville så gjerne innom apoteket men jeg fikk ikke lov [:)]hiihiii... (men jeg gikk å klippet meg og humøret steg veldig) hihi... tror det er lurt å unne oss litt luxus og kos nå som vi venter[;)][;)]
 
Jeg gleder meg veldig til å følge med på tråen din og til uke 1- 2007 som skal bli den beste  verden ikke sant [:)]
 
Klem fra meg

 
Hehe, var litt tidlig ja! Men klarte bare ikke å la være.. Håper TR kan holde seg unna denne gangen!!! Ellers blir jeg veldig sinna på henne!! [:@]
 
Hyggelig å høre at du skal følge med på tråden min! [:D]
 
Klem tilbake! [:)]
 
Åhhh, skulle ønske jeg hadde en test nå! Har lyst til å teste hver dag!!! Vil at det skal klaffe denne gangen og at vi får oss en koslig nyttårsgave!
 
Jeg skal krysse alt som kan krysses for at det er en liten klump i magen din nå jeg
 
Kanskje like greit å ikke ha noen tester for hånden akkurat nå.. da hadde du vel bodd inne på do.. hihi[;)]
 
ORIGINAL: Lille Mille

Jeg skal krysse alt som kan krysses for at det er en liten klump i magen din nå jeg

Kanskje like greit å ikke ha noen tester for hånden akkurat nå.. da hadde du vel bodd inne på do.. hihi[;)]

 
Hehe! sant d ja! Tusen takk for støtten! Lykke til til deg også! [:D]
 
ORIGINAL: Apple

Gratulerer med egen tråd! [:D]

Krysser fingrene for at TR holder seg borte og at spiren sitter nå!

 
Takk for det! Håper spiren sitter til deg også! Ser du skal ha EL snart! Da er det bare å stå på. Krysser fingrene til deg også!
 
oi oi,bare 3 dager til testing [:)]
så utrolig spennende da!!!
DEt går sikkert utrolig treigt for deg..men hold motet oppe [;)]
 
*håper du får ett + tegn*
 
¤¤¤Lykke til¤¤¤
 
ORIGINAL: *YildiZ24*

oi oi,bare 3 dager til testing [:)]
så utrolig spennende da!!!
DEt går sikkert utrolig treigt for deg..men hold motet oppe [;)]
 
*håper du får ett + tegn*
 
¤¤¤Lykke til¤¤¤

 
Takktakk! [:D] Håper spiren sitter hos deg også snart! Ser det er 7 dager til testing! Lykke til!!! [:)]
 
ORIGINAL: Apple

ORIGINAL: Piiiingu

ORIGINAL: Apple

Gratulerer med egen tråd! [:D]

Krysser fingrene for at TR holder seg borte og at spiren sitter nå!


Takk for det! Håper spiren sitter til deg også! Ser du skal ha EL snart! Da er det bare å stå på. Krysser fingrene til deg også!


Positiv EL-test i dag, så da er planen for helgen lagt! [;)] 

 
Hehe! Det høres bra ut! Stå på!
 
ORIGINAL: Piiiingu

ORIGINAL: *YildiZ24*

oi oi,bare 3 dager til testing [:)]
så utrolig spennende da!!!
DEt går sikkert utrolig treigt for deg..men hold motet oppe [;)]
 
*håper du får ett + tegn*
 
¤¤¤Lykke til¤¤¤


Takktakk! [:D] Håper spiren sitter hos deg også snart! Ser det er 7 dager til testing! Lykke til!!! [:)]

 
takker for det [:)][:D][:)]
 
Kan egentlig teste om 5 dager,men tester om 7 for å være 100% sikker [;)]
 
 
 
ORIGINAL: *YildiZ24*

ORIGINAL: Piiiingu

ORIGINAL: *YildiZ24*

oi oi,bare 3 dager til testing [:)]
så utrolig spennende da!!!
DEt går sikkert utrolig treigt for deg..men hold motet oppe [;)]
 
*håper du får ett + tegn*
 
¤¤¤Lykke til¤¤¤


Takktakk! [:D] Håper spiren sitter hos deg også snart! Ser det er 7 dager til testing! Lykke til!!! [:)]


takker for det [:)][:D][:)]
 
Kan egentlig teste om 5 dager,men tester om 7 for å være 100% sikker [;)]
 


 
Hehe, det tror jeg ikke at jeg hadde klart! Skal kjøpe meg flere tester i morgen! Kommer til å teste hver dag, huff å huff dette blir dyrt! [:)] Men kjenner jeg TR rett så kommer hun sikkert snart å ødelegger moroa! [:@]
 
hehe..egenlig ikke jeg heller er jeg redd..men har vært så smart å ikke kjøpt tester denne gangen [:)] men så er det tross alt bare 100 meter til apoteket og [8D] Men det glemmer vi jaaaaa hihi [:D]
 
Ja,og ikke minst dyrt som du nevnte..[:'(]
 
Vi får håpe at TR ikke ødelegger for deg denne gang,for jeg har stoppa alle sin tante denne mnd på min tråd vet du [;)] 
 
Krysse krysse
 
 
 
[:D] OI SÅ SPENNENDE ØNSKER DERE LYKKE TIL [:D]
 
 
(IKM 6.1 ..TESTE OM 7 DAGER ..
 
ORIGINAL: *YildiZ24*

hehe..egenlig ikke jeg heller er jeg redd..men har vært så smart å ikke kjøpt tester denne gangen [:)] men så er det tross alt bare 100 meter til apoteket og [8D] Men det glemmer vi jaaaaa hihi [:D]
 
Ja,og ikke minst dyrt som du nevnte..[:'(]
 
Vi får håpe at TR ikke ødelegger for deg denne gang,for jeg har stoppa alle sin tante denne mnd på min tråd vet du [;)] 
 
Krysse krysse
 
 

 
Ja, trur jeg må ta meg en tur på vaktapoteket i kveld før det stenger klokka tolv.. for det er vel ikke noe åpent i morra.. tenkte å ta en test i morgen for å se om det er noe utslag.. Veit liksom ikke om jeg skal drikke eller ikke i morgen.. Vil jo ikke ødelegge noe
 
nei,alt er steng til mandag..2 jan åpner det igjen [;)]
 
Det kan jo hende testen ikke gir no utslag,men du alikevel er gravid..
hadde jeg vært deg,hadde jeg ikke tatt sjansen på å drikke noe med alkohol i-men det er såklart opp til deg selv!
 
*uansett,masse lykke til med testen* [:D][:D][:D] 
 
 
 
ORIGINAL: *YildiZ24*

nei,alt er steng til mandag..2 jan åpner det igjen [;)]
 
Det kan jo hende testen ikke gir no utslag,men du alikevel er gravid..
hadde jeg vært deg,hadde jeg ikke tatt sjansen på å drikke noe med alkohol i-men det er såklart opp til deg selv!
 
*uansett,masse lykke til med testen* [:D][:D][:D] 
 
 

 
Dro å kjøpte meg 4 tester i går! hehe [:D]
Tok en i går på kvelden, men den var negativ.. så nå er det vel bare å vente.. Skulle ønske jeg kunne visst det helt sikkert, med tanke på nyttårsaften! Har ikke noe lyst til å drikke hvis det skulle være en liten spire der inn!
 
ORIGINAL: hopefullgirl

Veldig spennende dette Piiingu !!!
 
Jeg er veldig klar for å få ett resultat av din nyttårstest [;)][;)][;)]
Jeg har akkurat bestemt meg for å dra ned på vaktapotek å kjøpe tester idag.. KLARER bare ikke å vente til tirsdag KLARER BARE IKKE. hehe... helt håpløs..[:)][:)][:)]
Men men... Det hadde jo vært en hyggelig start på det nye året å ha en test som lyser GRAVID mot oss.. Hva kan være bedre???
 
 VI VIL HA BÆIBI I MAGEN VÅR  (hihiii)
Håper vi begge kan pakke våre søte babykofferter og reise helt ned til september forumet ANYTIME SOON!!!!
 
Stor go klem til deg som er så søt[:)][:)][:)][:)]

 
Ja! Det er kjempe spennende!! Vil veldig gjerne ha en + test nå ja!![:D] VELDIG klar for det!!!
 
Gleder meg veldig til å høre resultatet av din test også!!! Håper vi kan komme med gledelige nyheter begge to og dra sammen til September forumet! [:)]
 
Stooor klem til deg også!! [:)][:)][:)][:)]
 
Back
Topp