Piercing i/over klitoris?

ORIGINAL: forvirretmor

Jeg kunne faktisk tatt gjennom klitten jeg.Som et ekspriment,har ikke så mye å miste uansett og smerten skremmer meg ikke,gjør meg mer nysgjerrig faktisk[8D]
Hvor vondt er det?? Vet jo ikke før man har prøvd[:D]

Når det først gjør vondt er det jo allerede over så[:D] hmm...må snakke med han mannen som skal gjøre det for litt meninger osv..hehe...bestemmer meg først når jeg er der tror jeg[8D]

Jeg kunne faktisk tatt gjennom klitten jeg.Som et ekspriment,har ikke så mye å miste uansett og smerten skremmer meg ikke,gjør meg mer nysgjerrig faktisk[8D]

Det er vondt men det varer jo kun ett millisekund så det overlever alle :)

ORIGINAL: Rebecca85

ORIGINAL: Hemmelighetimagen

ORIGINAL: Hemmelighetimagen

Jeg har piercing, har hatt den i snart 9 år..
Merker ingenting til nedsatt følsomhet, men derimot at kula hjelper FIN-FINT til når jeg feks sitter oppå.. Og det kan man like..[:D]
Vondt var det heller ikke, men det er greit å huske å være forsiktig første ukene etter dobesøk feks..[8|]

Godt å høre gode historier også [:D]

Er nok ikke så dumt med ring da kanskje..så ligger den ikke på hele tiden som en stang gjør kanskje?

Har du den nedover eller tversover?[:D]

Jeg har min nedover.. Og ring fungerer ikke for meg, rett å slett fordi jeg opplevde at den kunne vri seg når jeg feks satt meg ned, noe som er mindre behagelig..[:-]
Men.. kanskje det ville funket for deg..?

Åh...det er kanskje litt kjipt [:-] ikke like enkelt alltid å rette på den med andre tilstede [8D]

Så du blir aldri plutselig litt stimulert på egenhånd?[8D] tror ikke helt på det med å få orgasme av alt og ingenting[:D]

Neeeeeei, hverken trange dongribukser eller trappegåing har sendt meg til himmels her.. Meeeen, i sex-sammenheng, så er den veldig til hjelp når jeg er oppå..Klar ferdig ferdig..[;)]

Når det først gjør vondt er det jo allerede over så[:D] hmm...må snakke med han mannen som skal gjøre det for litt meninger osv..hehe...bestemmer meg først når jeg er der tror jeg[8D]

Jeg er litt smertejunkie i tillegg.De spurte meg når jeg satte den siste om jeg gruet meg,og det gjørde jeg overhodet ikke.Jeg synes det er spennende jeg:) Smerte har aldri drept noen;)

ORIGINAL: Lissyjane

Bare gi duden nummeret mitt først,slik at jeg kan komme med brekkjernet når når du tviholder deg i beinet hanns og nekter å la han gå fordi han som eneste mann rocket verdenen din[8D]

DET skal jeg huske på!!

ORIGINAL: Snoflak

Du får sagt det altså!

Jeg sleit en del med bukser,men ellers greit.Litt ubehagelig hvis jeg plutselig heiv meg ned i sofaen og sånt[:-]

Jeg gikk som en nypult kalv i en uke[8|]

Hehe..er det så fort over? ikke vondt etterpå i det hele tatt?

Vi skal nemlig ut på middag etterpå og kose oss..litt kjedelig å gå i joggebukse da[8D]

Vi skal nemlig ut på middag etterpå og kose oss..litt kjedelig å gå i joggebukse da[8D]

Du vil nok få beskjed om å gå med løsebukser den første tiden.Det gjorde i hvertfall jeg:)

Har hatt, stang gjennom[:D][:D][:D]
Ble anbefalt og ta den ut før jeg skulle ha førstemann.
Og ja, jeg savner den!!!

Og så må jeg bare legge til at jeg synes det er veldig prippent å si at en småbarnsmor ikke kan ha noe sånt, og må nesten bare le[:D]

Med mindre du har lyst at det skal se ut som han grisepulte deg før dere gikk hjemmenifra,så synes jeg du skal vente til en annen dag [8D]

Jo men jeg VIL se rævpult ut når jeg skal på byen..kan for pokker ikke se singel og upult ut heller da[8|]

ORIGINAL: Febbis

Og ja, jeg savner den!!!

Og så må jeg bare legge til at jeg synes det er veldig prippent å si at en småbarnsmor ikke kan ha noe sånt, og må nesten bare le[:D]

Syns du det var vondt? og var det gjennom klitoris?

Nå skal ikke jeg ha flere barn så da slipper jeg ta den ut[:D]

Og ja, jeg savner den!!!

Yes, gjennom hele[:)] Nederste kula satt på en måte på innsiden av hetten
Jeg hadde forebredt meg på at jeg skulle sparke ned stakkarn som skulle sette den, og at jeg var hjulbent og hoven i mange dagen.
Stikket gikk utrolig fint, over på 1 sekund, og jeg var ikke hoven, var ikke vondt å sitte eller gå i det hele tatt. det er ingenting i forhold til sting etter fødsel[:)]

Og ja, jeg savner den!!!

Yes, gjennom hele[:)] Nederste kula satt på en måte på innsiden av hetten
Jeg hadde forebredt meg på at jeg skulle sparke ned stakkarn som skulle sette den, og at jeg var hjulbent og hoven i mange dagen.
Stikket gikk utrolig fint, over på 1 sekund, og jeg var ikke hoven, var ikke vondt å sitte eller gå i det hele tatt. det er ingenting i forhold til sting etter fødsel[:)]

Men gjennom hetten er jo ikke gjennom klitoris,det er forhuden:)

ORIGINAL: Mommy Nala

Haha, huff, det finnes så mange rare folk her på Generell [:D] Jeg synes ikke det er noe fint med folk som har piercinger eller tattoveringer over alt - det synes veldig få - og som regel er det en spesiell type mennesker som har dette på kroppen. Altså, ikke meg eller noen i min omgangskrets [;)] Hva du gjør, bryr jeg meg ikke om, tenkte bare å dele min mening med dere - men det er ikke så lurt når alle inne på en slik tråd er jo de som liker sånt [8D]

Er det?? Jeg er en super kjedelig 5 barnsmor med svert få venner egentlig, er så å si mest sammen med barna mine.. Jeg klarer ikke bruke smykker som kjeder og ringer ol, så jeg liker å smykke kroppen min med tatoveringer og piersinger ol (har scarification også).. Har ikke SÅ veldig mye, men jeg elsker det... Hvordan spesiell type menneske er jeg egentlig?

Har ikke i klitten da, så det er sagt, men det fordi jeg ikke har turt det. Men mår jeg leser svar her i tråden så er jeg jo glad jeg ikke har tatt det, for vil ikke miste følelsen der etter hvert [:-]

ORIGINAL: turbo trash

Det gjorde jeg også den første tiden[8D] Men så dabber det av å du kjenner minimalt i selveste fornøyelsesparken og DET var driiiit kjipt[:o]
Jeg synes fortsatt det er pent,men er fortsatt veldig glad i fornøyelsesparken[8D]

Hehe... [:D] temmelig fornøyd med fornøyelsesparken selv så vil jo ikke stenge den [:-] men man kan kanskje ta en på tvers? eller ring som ikke er borti klitoris hele tia[:-][:D]

For at den ikke skal ødelegge for følsomheten så kan den jo ikke være nær klitoris i det hele tatt.Finnes jo mange andre piercinger man kan ta sånn for synsskyld,men det gir ikke noe.Og jeg tror du vil bli veldig skuffet om du tar den for nytelsen sin skyld.Den er så kortvarig og gir ikke tilbake for det man ofrer.Da får man heller kjøpe seg sånne klitoris"klyper" opplegg tror jeg:)

Har jo sett på bilder nå [8D] og ser mange har den på tvers over klitoris liksom..mest som pynt, da er den jo ikke borti [:D] men vet ikke jeg..skal snakke med han mannen, han begynte i 79, så han har vel god erfaring og vet hva som er minst "skadelig" for følsomheten over tid[:D]

Håvard???

Ja, på Madison..han er ganske flink [:)]

han gjorde en rææææææææva jobb på meg i høst. og jeg synes den mannen er så besserwizzer  høy på seg selv at jeg skal aldri til han igjen.

Ingen egne erfaringer med piercinger i det området, men jeg har sett noen grusomme betennelser (og fisteldannelser) som følge av piercing nedentil [:o]

Det gjorde jeg også den første tiden[8D] Men så dabber det av å du kjenner minimalt i selveste fornøyelsesparken og DET var driiiit kjipt[:o]
Jeg synes fortsatt det er pent,men er fortsatt veldig glad i fornøyelsesparken[8D]

Hehe... [:D] temmelig fornøyd med fornøyelsesparken selv så vil jo ikke stenge den [:-] men man kan kanskje ta en på tvers? eller ring som ikke er borti klitoris hele tia[:-][:D]

For at den ikke skal ødelegge for følsomheten så kan den jo ikke være nær klitoris i det hele tatt.Finnes jo mange andre piercinger man kan ta sånn for synsskyld,men det gir ikke noe.Og jeg tror du vil bli veldig skuffet om du tar den for nytelsen sin skyld.Den er så kortvarig og gir ikke tilbake for det man ofrer.Da får man heller kjøpe seg sånne klitoris"klyper" opplegg tror jeg:)

Har jo sett på bilder nå [8D] og ser mange har den på tvers over klitoris liksom..mest som pynt, da er den jo ikke borti [:D] men vet ikke jeg..skal snakke med han mannen, han begynte i 79, så han har vel god erfaring og vet hva som er minst "skadelig" for følsomheten over tid[:D]

Håvard???

Ja, på Madison..han er ganske flink [:)]

han gjorde en rææææææææva jobb på meg i høst. og jeg synes den mannen er så besserwizzer  høy på seg selv at jeg skal aldri til han igjen.

Hva fikk du gjort der? og hva var galt?

Jeg har vært hos en del andre og aldri blitt fornøyd[X(] monica på tattooica er jo heller ikke så flink og der er det alltid folk som sitter bak og ser på deg [:'(]

Jeg tok i begge brystvortene hos han på Madison og var kjempe fornøyd og han har rettet opp dårlige piercinger på mange jeg kjenner [:)]

Oslo og Pinpoint

ORIGINAL: hissigproppen

Oslo og Pinpoint

Hva er bra med de? [:)]

skal til oslo i mars så kan jo alltids svippe innom om de er veldig flinke[:D]

ORIGINAL: hissigproppen

Oslo og Pinpoint

Hva er bra med de? [:)]

skal til oslo i mars så kan jo alltids svippe innom om de er veldig flinke[:D]

jeg er også stor fornøyd med pinpoint.

Back