Piercing i/over klitoris?

ORIGINAL: Mommy Nala

Haha, huff, det finnes så mange rare folk her på Generell [:D] Jeg synes ikke det er noe fint med folk som har piercinger eller tattoveringer over alt - det synes veldig få - og som regel er det en spesiell type mennesker som har dette på kroppen. Altså, ikke meg eller noen i min omgangskrets [;)] Hva du gjør, bryr jeg meg ikke om, tenkte bare å dele min mening med dere - men det er ikke så lurt når alle inne på en slik tråd er jo de som liker sånt [8D]

Det er stor forskjell på å si at "det syns ikke jeg er så pent / det syns jeg ser ufint ut"
Enn å skulle bli personlig og kalle de som velger å ta det for stygge ting...

(Æsj - tror ikke de er spesielt voksne i hodet som i det hele tatt tenker å ta noe sånt. En trebarnsmor med piersing i klitoris.. jaha....[:'(]) vil jeg kalle personangrep, nedpåseing og/eller mobbing...
Ikke en mening.. (mtp hvordan HI var skrevet...)

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: forvirretmor

ORIGINAL: Søta!

Jeg hadde også veldig lyst på det... men siden det fører til redusert følelse der nede så er det uaktuelt.
Det er liksom alt jeg har her i livet[:D]Hahaha!

Følelsen blir veldig sjeldent redusert. Den skal liksom føre til økt følsomhet[:-]

Man får økt følsomhet I BEGYNNELSEN så dabber det av. Trust me[8D]

Nei, det er slett ikke alle som får det i begynnelsen... Verken jeg eller de andre jeg har snakket med merket noe forskjell. Hun som tok piercingen sa også at det var vanlig å ikke merke forskjell. At folk tok det for smykket sin skyld..

Jeg kunne bevege litt på det ene låret i begynnelsen så gikk det for meg.Var helt sykt! Men det var bare de første ukene.Så ble som vanlig og deretter gikk det bare nedover[>:]

Jeg har hørt slike historier og jeg spurte hun som tok piercingen på meg. Hun sa at om det var det jeg forventet, ville jeg få meg en STOR skuffelse[8D] Men det er veldig individuelt. Jeg tok det fordi jeg i et øyeblikk av galskap tok venninnen min i hånden på det[X(] Lurer på om jeg hadde drukket litt da[X(]

Jeg tok det jo fordi jeg syntes det var pent og ble rimelig overrasket over effekten[:-] Men du kan tenke det nedturen da det gikk over![X(] OMG uff,tragisk[X(]

Jeg er så krevende fra før, at jeg merket ikke noe forskjell[:-] Skal jeg ha en orgasme så må jeg lage den selv[X(] If u know what I mean[X(]

Det er jeg også,og nå har det blitt enda vanskeligere[>:]

Det har det heldigvis ikke blitt her tror jeg[8D] Da kunne jeg bare gitt opp i hvertfall[8D]

Det er sånn ca det jeg har gjort...[X(]

Uff[:o] Er sånn at jeg nesten tilbyr meg å hjelpe vet du[X(][:o] Nei jeg håper du finner en mann som finner igjen punktene dine,for det er helt grusomt å ikke "få det til"[&o]

Wow,du er rimelig hyggelig![:D] Hehehe nå begynte jeg faktisk å le[:D]
Jeg har faktisk gitt det opp så mye at det NESTEN ikke bryr meg lengre[8|][&o] Den mannen skulle jeg forresten likt å visst hvor var[:-] Det er faktisk ikke noe problem for meg å være single en gang for det det er så lenge siden noen mann har "rocked my world" at jeg bryr meg ikke. [:-]

Ja jeg glimter til[:-][8D][:D] Jeg håper virkelig du finner en mann som klarer det, men med det utseendet,så tror jeg ikke du slipper unna så lenge[:D]

Ja det må jeg virkelig si du gjør[:D]

Hm.. Nja... det var det da...

De setter ikke piercing I klitoris siden den går inn og ut alt ettersom man er opphisset eller ikke, men de setter i hetta over klitoris [:)]
Tok selv for 2-3 år siden. Ikke noe stress [:)]

De fleste her er jo fullstendig blåst i toppen!
Hva i alle dager er meningen med å rakke ned på alle og én bare fordi en har ulike meninger!?? Om noen vil pierce klitten sin, så versego'! Og hvis noen vil mene det ikkje er "ladylike" så gi nå en god faen i det, og la de personene ha sine holdinger til piercing! Herregud så lite som skal til å skape en stemning- og ikkje minst ufine kommentarer herinne...

ORIGINAL: kasandre

Hva i alle dager er meningen med å rakke ned på alle og én bare fordi en har ulike meninger!?? Om noen vil pierce klitten sin, så versego'! Og hvis noen vil mene det ikkje er "ladylike" så gi nå en god faen i det, og la de personene ha sine holdinger til piercing! Herregud så lite som skal til å skape en stemning- og ikkje minst ufine kommentarer herinne...

De fleste, det var vel å ta litt hardt i?

Jeg savner ringen min..byttet på litt med ring og stang! Jeg mistet ikke noe førlighet, det kom seg bare ann på hvordan den lå..Jeg tok den ut rett før den første fødeselen, og har ikke satt i noe etter det!  Det eneste jeg er litt mmisfornøyd med er at det ikke ser så veldig pent ut uten noe der! Ser hullet, selvom det er 3 år siden jeg tok den ut!

jeg har hatt det men måtte fjerne pga det ble så sykt følsomt [&:]

ORIGINAL: Søta!

Jeg hadde også veldig lyst på det... men siden det fører til redusert følelse der nede så er det uaktuelt.
Det er liksom alt jeg har her i livet[:D]Hahaha!

Følelsen blir veldig sjeldent redusert. Den skal liksom føre til økt følsomhet[:-]

Man får økt følsomhet I BEGYNNELSEN så dabber det av. Trust me[8D]

Signerer denne jeg, jeg har heldigvis fått følelsen tilbake jeg da, men ikke vært og miste den nei!

ORIGINAL: Labambie

ORIGINAL: kasandre

De fleste, det var vel å ta litt hardt i?

Innrømmer eg tok litt hardt i, hormonene spiller meg et lite puss inn i mellom...[8D]

Men det er som regel mange som kommenterer på stygg vis, den eine eller andre veien når det dukker opp sånne "litt på kanten" spørsmål.

Beklager at jeg har vært litt krass i denne tråden, var kanskje litt vel dømmende i innleggene mine. Synes ikke det er pent med piercing og det kunne vel strengt tatt holdt med den kommentaren. Ikke min plass å dømme noen her, selv om de gjør noe jeg ikke liker. Beklager og lykke til med piercingen [;)]

Jeg har piercing, har hatt den i snart 9 år..
Merker ingenting til nedsatt følsomhet, men derimot at kula hjelper FIN-FINT til når jeg feks sitter oppå.. Og det kan man like..[:D]
Vondt var det heller ikke, men det er greit å huske å være forsiktig første ukene etter dobesøk feks..[8|]

ORIGINAL: turbo trash

ORIGINAL: Rebecca85

Det gjorde jeg også den første tiden[8D] Men så dabber det av å du kjenner minimalt i selveste fornøyelsesparken og DET var driiiit kjipt[:o]
Jeg synes fortsatt det er pent,men er fortsatt veldig glad i fornøyelsesparken[8D]

Hehe... [:D] temmelig fornøyd med fornøyelsesparken selv så vil jo ikke stenge den [:-] men man kan kanskje ta en på tvers? eller ring som ikke er borti klitoris hele tia[:-][:D]

For at den ikke skal ødelegge for følsomheten så kan den jo ikke være nær klitoris i det hele tatt.Finnes jo mange andre piercinger man kan ta sånn for synsskyld,men det gir ikke noe.Og jeg tror du vil bli veldig skuffet om du tar den for nytelsen sin skyld.Den er så kortvarig og gir ikke tilbake for det man ofrer.Da får man heller kjøpe seg sånne klitoris"klyper" opplegg tror jeg:)

Har jo sett på bilder nå [8D] og ser mange har den på tvers over klitoris liksom..mest som pynt, da er den jo ikke borti [:D] men vet ikke jeg..skal snakke med han mannen, han begynte i 79, så han har vel god erfaring og vet hva som er minst "skadelig" for følsomheten over tid[:D]

Håvard???

Ja, på Madison..han er ganske flink [:)]

ORIGINAL: Hemmelighetimagen

Merker ingenting til nedsatt følsomhet, men derimot at kula hjelper FIN-FINT til når jeg feks sitter oppå.. Og det kan man like..[:D]
Vondt var det heller ikke, men det er greit å huske å være forsiktig første ukene etter dobesøk feks..[8|]

Godt å høre gode historier også [:D]

Er nok ikke så dumt med ring da kanskje..så ligger den ikke på hele tiden som en stang gjør kanskje?

Har du den nedover eller tversover?[:D]

ORIGINAL: Mommy Nala

Beklager at jeg har vært litt krass i denne tråden, var kanskje litt vel dømmende i innleggene mine. Synes ikke det er pent med piercing og det kunne vel strengt tatt holdt med den kommentaren. Ikke min plass å dømme noen her, selv om de gjør noe jeg ikke liker. Beklager og lykke til med piercingen [;)]

Tro meg, du kommer ALDRI til å få se den så slapp av..[8D] eneste som får se den er min mann(som syns det er fint) og min gyn som er en voksen dame som vet å holde sine meninger om andre for seg selv[;)] noe alle skikkelige damer gjør[;)]

Er nok ikke så dumt med ring da kanskje..så ligger den ikke på hele tiden som en stang gjør kanskje?

Jeg har min nedover.. Og ring fungerer ikke for meg, rett å slett fordi jeg opplevde at den kunne vri seg når jeg feks satt meg ned, noe som er mindre behagelig..[:-]
Men.. kanskje det ville funket for deg..?

Jeg har, gjennom klitten inntil nerven , og det gir økt følsomhet, har hatt den i over 2 år.. sexen er mye bedre osv :) Har stang, så man ser kun kulen på fremsiden..og på undersiden.. Ring hadde jeg først men det var bare tull..

Jeg har min nedover.. Og ring fungerer ikke for meg, rett å slett fordi jeg opplevde at den kunne vri seg når jeg feks satt meg ned, noe som er mindre behagelig..[:-]
Men.. kanskje det ville funket for deg..?

Åh...det er kanskje litt kjipt [:-] ikke like enkelt alltid å rette på den med andre tilstede [8D]

Så du blir aldri plutselig litt stimulert på egenhånd?[8D] tror ikke helt på det med å få orgasme av alt og ingenting[:D]

Har sett på når det har blitt tatt over kliten, og ikke FAN (!!) om jeg skal gjøre det!!

Hu som tok hadde STORE problem med trapper, sykkling ect en stund etterpå da.. haha
Ble mitt lille mobbeoffer[8D]

ORIGINAL: Snoflak

Jeg har, gjennom klitten inntil nerven , og det gir økt følsomhet, har hatt den i over 2 år.. sexen er mye bedre osv :)

Ring ?

Nei, stang :)

Back
Topp