Phu... søknad sendt

Dette må jeg få gjort neste uke :banghead: 12 uker til termin nå, og 12 ukers behandlingstid....
Vi har ikke snakket om hvordan vi skal fordele permisjonen en gang.. :bag:

Har dere sendt inn lønnsslipper og timelister? Ser de ber om det i søknaden, men holder det ikke at arbeidsgiver sender inn inntektsopplysninger? :wacky:

12 uker behandlingstid her. Lurer på om jeg får vedtaket før jeg går ut i permisjon

Skulle være 12 ukers behandlingstid her også, men leverte søknad til Nav 8. august og fikk innvilget permisjon 17. august [emoji5]

leverte søknad på fredag og glad for å få det ut av verden. krysser fingrene for at alt ble fylt ut riktig [emoji4]

Har dere sendt inn lønnsslipper og timelister? Ser de ber om det i søknaden, men holder det ikke at arbeidsgiver sender inn inntektsopplysninger? :wacky:
Gjorde begge deler jeg... smør på flesk rett og slett

12 uker behandlingstid her. Lurer på om jeg får vedtaket før jeg går ut i permisjon
Fant akkurat ut at de har endret det fra 12 uker til 6 her. Greit å dobbelt sjekke

Kanskje jeg også må få fingeren ut å søke.. så tiltak [emoji37]

Kanskje jeg også må få fingeren ut å søke.. så tiltak [emoji37]
Samme her... har hverken terminbekreftelse eller inntektsopplysninger da jeg har glemt å be om det... 29+0 i dag... lett å ikke stresse når arbeidsgiver betaler/forskutterer lønnen i permisjon...

Leverte søknad 08.08 og fikk innvilget i dag :) skal egenlig være 10 ukers behandlingstid. Klapp på skulderen for nav!!
Ja det hender de fortjener en stjerne i boka, til tider.

Hvordan er det med opparbeiding av ferie egentlig? Får jeg fem uker ferie i 2018 som vanlig?

Ja du søker om utsettelse av foreldrepengeperioden. Men det trengs ikke å gjøres nå, det kan gjøres senere etter søknad er sendt inn. Det står godt forklart når dere holder på med søknad elektronisk [emoji5]️
Ok, takk for svar [emoji4]

Må du oppgi på søknaden når du har tenkt til å ta ut ferie?
Hvis du tar all ferien etter at permisjonen er ferdig trenger du ikke det, bare hvis du skal ha ferie i permisjonstiden. Bare vær obs på at hvis du forlenger permisjonen med ferie på slutten, og far ikke starter permisjonen sin umiddelbart når din permisjon er over, er det han som må søke om utsettelse.

Hvis du tar all ferien etter at permisjonen er ferdig trenger du ikke det, bare hvis du skal ha ferie i permisjonstiden. Bare vær obs på at hvis du forlenger permisjonen med ferie på slutten, og far ikke starter permisjonen sin umiddelbart når din permisjon er over, er det han som må søke om utsettelse.
Ok, takk for tips! Tenkte vel å ta ferien etter permisjonen er ferdig. Men ikke helt bestemt oss for om mannen da skal begynne umiddelbart med sin permisjon når min er ferdig, eller om han skal utsette den til jeg har hatt ferie. Men det kan vi isåfall søke om etterhvert?

Back
Topp