Phu... søknad sendt

Ok, takk for tips! Tenkte vel å ta ferien etter permisjonen er ferdig. Men ikke helt bestemt oss for om mannen da skal begynne umiddelbart med sin permisjon når min er ferdig, eller om han skal utsette den til jeg har hatt ferie. Men det kan vi isåfall søke om etterhvert?
Åja jeg tolket det som at du skulle ha ferie i permisjon. Jeg ønsker å ha ferie i permisjon for da er det hun på lønnen I jobben som godkjenner det istedenfor arbeidsleder (han er en dust [emoji13]). For jeg er tilbake fra permisjon 17 juli og da gir han meg garantert ikke ferie med en gang [emoji14] han kan vel søke om utsettelse når han skal sende inn sin egen søknad senere [emoji4]

Ok, takk for tips! Tenkte vel å ta ferien etter permisjonen er ferdig. Men ikke helt bestemt oss for om mannen da skal begynne umiddelbart med sin permisjon når min er ferdig, eller om han skal utsette den til jeg har hatt ferie. Men det kan vi isåfall søke om etterhvert?
Hvis han skal søke om utsettelse må han gjøre det før din siste stønadsdag, så dere har god tid. [emoji4]

Må du oppgi på søknaden når du har tenkt til å ta ut ferie?
Bare om du skal ta ut ferie i permisjonsperioden, du trenger ikke det om du starter i ferie når permisjonen er over.

Begynte på søknaden i dag, men kom til et punkt der jeg måtte ha bekreftelse fra arbeidsgiver.. Er det noe jeg må ta opp med rektor/leder for å få i gang?

Da har jeg endelig fått søkt. Med 10 ukers behandlingstid var det på tide å få sendt inn søknaden. Da er det bare å vente på at arbeidsgiver sender inn inntektsopplysninger :)

Back
Topp