Pfizer vaksine og mensen

Nei, jeg jobber ca. 1 time mindre hver dag(har egentlig 100% stilling) Men sliter fortsatt veldig mye, jeg blir også lettere sur når jeg har disse plagene, hjemme er det verst for jeg har helt utkjørt når jeg kommer hjem - har brukt opp alt av krefter. Har tatt div. Blodprøver hos legen og alt er normalt. Jeg sliter også med å sove, og kan bruke lang til på sove og har oppvåkninger om natta, jeg tar melatonin - hjelper muligens litt. Legen tenker bare jeg er utmattet og trenger mer hvile og egentid på ettermiddagene og helger. Men det er lettere sagt enn gjort :eek:
Godt gjort at du i hele tatt er i jobb da. Hadde ikke jeg klart med plagene dine tror jeg.

Har dere merket noen andre bivirkninger etter første dose? Når kom de og hvor lenge varte de? Tok første dose i går og fikk vondt i armen utover dagen. Er også veldig sliten. Sliter med litt( mye) angst over denne vaksina og går liksom og venter på at noe skal skje:wacky:

Jeg hadde vondt i armen i ca 1 døgn. Klarte ikke løfte armen over skulderhøyde. Samme med samboer. Var også en av de tingene som ble nevnt på vaksinestasjonen.

Godt gjort at du i hele tatt er i jobb da. Hadde ikke jeg klart med plagene dine tror jeg.
Jeg må bare være på jobb, skal ta fagbrev i oktober. Så må bare overleve til det er overstått. Men skal ikke legge skjul på at det er helt jævlig.. :dead: Men jeg er også en person som får dårlig samvittighet for mye, så pusher meg selv og vil heller bli sendt hjem enn å bare velge selv å være borte fra jobb selvom jeg sliter så mye som jeg gjør... jeg glemmer også altfor mye HVER dag, så det er også veldig frustrende og slitsomt :banghead:

Jeg hadde vondt i armen i ca 1 døgn. Klarte ikke løfte armen over skulderhøyde. Samme med samboer. Var også en av de tingene som ble nevnt på vaksinestasjonen.
Nevnte det hun som stakk meg, men jeg leser alt jeg kommer over, så jeg er jo livredd:rolleyes:

Jeg må bare være på jobb, skal ta fagbrev i oktober. Så må bare overleve til det er overstått. Men skal ikke legge skjul på at det er helt jævlig.. :dead: Men jeg er også en person som får dårlig samvittighet for mye, så pusher meg selv og vil heller bli sendt hjem enn å bare velge selv å være borte fra jobb selvom jeg sliter så mye som jeg gjør... jeg glemmer også altfor mye HVER dag, så det er også veldig frustrende og slitsomt :banghead:
Har du bare blitt sånn helt plutselig? Synes du er tøff som står på da:) Svimmelhet er jo helt grusomt.

Har du bare blitt sånn helt plutselig? Synes du er tøff som står på da:) Svimmelhet er jo helt grusomt.
Takk :) Har stresset i mange år. Men hodepine og svimmelhet kom i svangerskapet med datteren min, så har jeg bare hatt det siden 3 år tilbake og ikke blitt kvitt det. Jepp, svimmelhet er ekstremt grusomt, men den sterke hodepinen jeg har fått tilbake nå etter jeg har startet på jobb denne uka er ikke mye digg heller. Føler ut som jeg skal besvime nesten hver dag. Så venter egentlig litt på å møte veggen. Men er vel den veldig dårlig samvittigheten og at jeg snart skal ta fagbrev som holder meg så vidt på bena enda. Jeg vet helse kommer først og flere sier det til meg. Men det er ikke kurant å være en sykemeldt lærling akkurat :p

Back
Topp