Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tviler.Men kommer dei til å undersøke det skikkelig?

Fikk vondt i armen etter første dose. Ingen andre bivirkninger. Og ingen bivirkninger etter andre doseHar dere merket noen andre bivirkninger etter første dose? Når kom de og hvor lenge varte de? Tok første dose i går og fikk vondt i armen utover dagen. Er også veldig sliten. Sliter med litt( mye) angst over denne vaksina og går liksom og venter på at noe skal skje![]()
Nei fikk ikke noe særlig bivirkninger.Har dere merket noen andre bivirkninger etter første dose? Når kom de og hvor lenge varte de? Tok første dose i går og fikk vondt i armen utover dagen. Er også veldig sliten. Sliter med litt( mye) angst over denne vaksina og går liksom og venter på at noe skal skje![]()
Håper vel egentlig jeg er sliten fordi jeg har fri fra jobb og sover litt dårlig.Fikk vondt i armen etter første dose. Ingen andre bivirkninger. Og ingen bivirkninger etter andre dose
Jeg merka ikke noe annet enn vondt i armen etter første, men nr2 fikk jeg heeelt hangover/megatrøtthet dagen etter. Den det gikk over etter den ene dagenHar dere merket noen andre bivirkninger etter første dose? Når kom de og hvor lenge varte de? Tok første dose i går og fikk vondt i armen utover dagen. Er også veldig sliten. Sliter med litt( mye) angst over denne vaksina og går liksom og venter på at noe skal skje![]()
Er vel sånn jeg har det nå da, men kjenner det begynner å bli bedreJeg merka ikke noe annet enn vondt i armen etter første, men nr2 fikk jeg heeelt hangover/megatrøtthet dagen etter. Den det gikk over etter den ene dagen![]()
Hodepine, kvalm og svimmel rett etter, ble bra igjen dagen etter. Ble også øm armen som andre her. Skal sies at jeg sliter med hodepine, svimmelhet, kvalme og stress i dagelig - utenom ferie da er det nesten bare svimmelhet og stress jeg sliter med. Jeg tok første dose i ferienHar dere merket noen andre bivirkninger etter første dose? Når kom de og hvor lenge varte de? Tok første dose i går og fikk vondt i armen utover dagen. Er også veldig sliten. Sliter med litt( mye) angst over denne vaksina og går liksom og venter på at noe skal skje![]()
Har dere merket noen andre bivirkninger etter første dose? Når kom de og hvor lenge varte de? Tok første dose i går og fikk vondt i armen utover dagen. Er også veldig sliten. Sliter med litt( mye) angst over denne vaksina og går liksom og venter på at noe skal skje![]()
Jeg tok vaksina i går… håper det ikke skjer. Jeg har gått ned mye i vekt. Håper på normal syklus. Fødte i august 2020. Før graviditet har syklusen vært eviglang, opptil 94 dager. Hadde syklus på 33-34 dager da mensen kom tilbake etter fødsel(jeg gikk ned mye underveis i svangerskapet og etterpå), så er stor forskjell på hvordan syklusen ble de syklusene jeg rakk og ha. Men før graviditet har syklusene mine pleid å bli lenger og lenger for hver syklus som har gått.
Gikk det fort over?Gubben ble ganske dårlig etter første dose. (Type, vondt i hodet og sliten.)
Men så skal det sies at han løp rundt og stressa før han tok vaksinen, og gikk tilbake til stress og løping rundt, etter ventetiden på vaksina.. OG har drevet på sånn hele uka i forveien. Så, kroppen hans var jo allerede klart sliten og dårlig, og trengte antagelig bare en unnskyldning for å roe ned.
Hender seg han blir sånn ved ekstrem overarbeid også, så.. tror ikke det var vaksinen alene i alle fall.
Slitsomt med slike plager hver dag da. Ikke noe å gjøre med det?Hodepine, kvalm og svimmel rett etter, ble bra igjen dagen etter. Ble også øm armen som andre her. Skal sies at jeg sliter med hodepine, svimmelhet, kvalme og stress i dagelig - utenom ferie da er det nesten bare svimmelhet og stress jeg sliter med. Jeg tok første dose i ferien
Gikk det fort over?
Nei, jeg jobber ca. 1 time mindre hver dag(har egentlig 100% stilling) Men sliter fortsatt veldig mye, jeg blir også lettere sur når jeg har disse plagene, hjemme er det verst for jeg har helt utkjørt når jeg kommer hjem - har brukt opp alt av krefter. Har tatt div. Blodprøver hos legen og alt er normalt. Jeg sliter også med å sove, og kan bruke lang til på sove og har oppvåkninger om natta, jeg tar melatonin - hjelper muligens litt. Legen tenker bare jeg er utmattet og trenger mer hvile og egentid på ettermiddagene og helger. Men det er lettere sagt enn gjortSlitsomt med slike plager hver dag da. Ikke noe å gjøre med det?