Pfizer + moderna

Jeg tok P+M, hadde litt mild influensafølelse etter andre dose men det gikk fort over. Mannen tok P+P og var helt fin begge gangene.

P+M her, siste dose i går. Grua meg veldig for symptomer, da jeg vet om flere som ble veldig dårlige.

Ingen symptomer etter første dose. Idag kom symptomene gradvis utover ettermiddagen. Økende grad veldig vond arm - mer enn første gang, og ellers lettere influensasymptomer; fryser, tung i hodet, den der velkjente ømhet/svakhet i kroppen.

Men alt i alt bedre enn forventet :)

Tok p+m i går, og fikk vondt i hodet og armen ganske fort. I natt ble en urolig natt, merket at kroppen jobbet med noe og var litt kald innimellom og for varm innimellom. Nå begynner armen å bli mye bedre hodepinen nesten borte. Litt sliten og trøtt, men natta ble som sagt litt urolig. Ellers alt vel. :-)

Jeg tok P først, ingen reaksjon som helst. Fikk M som dose to, og hadde sykdomsfølelse samme kveld og dagen etter (ingen feber, men vondt i ledd, kraftig hodepine og generelt slapp).

Det gikk mye bedre en jeg fryktet med meg, fikk bare øm arm og var litt slapp. Så det gikk heldigvis bra, 2,5 døgn siden jeg tok den nå og i dag har jeg ikke merket noe :)

Av P merket jeg slapphet og øm arm i et par dager, men av M ble heg slått ut. Feber, influensaverk i muskler og ledd, hodepine og uvel. Det gav seg brått etter to døgn :chicken:

P på første, kun litt øm/vondt i armen ett døgn etterpå. M på andre, tok den på torsdag. Jævlig vondt i armen (!!!), og første natta kom influensasymptomene som kroppsverk, tung i hodet, varm og kald om hverandre, og kvalm. Nå to dager etter er jeg fortsatt kvalm/uvel, periodevis veldig varm (ikke direkte feber), tung i hodet og i kroppen. Men det som er vel så slitsomt er at selv med 1 g Paracet og 400 mg Ibux så får jeg minimalt med lindring :bag:

Krysser fingrene for at jeg er mirakuløst «frisk» igjen i morgen, siden det virker som om flesteparten blir i god form igjen da ;)

Jeg og mannen har komboen P+M. Han merket ingenting av første dose, jeg ble dårlig. Har hatt hodeverk hver dag siden første dose. Tok M på torsdag, og vi ble begge skikkelig dårlig! Vondt i armen er greit nok, men vi fikk opp mot 40 i feber. Mannen skalv så hele senga rista. Jeg klarte ikke å prate, eller bevege meg. Hadde vondt i hele kroppen. Med mannen gikk det plutselig over dagen etter, med meg går det litt mer gradvis og jeg føler meg i grei form med Paracet og Ibux. Satser på at jeg føler meg på topp igjen i morgen :)

Back
Topp