Pfizer + moderna

*RSB*

Hey
Assistert-jentene
Febbisbebbis'18
Noen som har tatt den komboen? Hører mange blir så dårlige av dose 2, både P+P og P+M. Ofte unge voksne, foreldrene mine ble ikke dårlige, men venner og kollegaer har vært skikkelig dårlige. Jeg har tatt pfizer og skal nå ta moderna som dose 2, gruer meg litt:nailbiting:

Jeg har tatt sånn. Ble noe dårlig 1.dose med pfizer, men det gikk fort over. Litt feberfølelse og uggen. Dose 2 med moderna måtte jeg gå hjem fra jobb og lå hele helga, feber og vondt i hodet og litt ellers i kroppen.
Samme med kollegaen min som tok dose 2 dagen før meg, men ho ble ikke dårlig av 1 dose. Ho er 10 år yngre enn meg, jeg er 31. Ingen andre enn oss som har reagert noe særlig, alle en del eldre.

Jeg tok først P, så M forrige onsdag. Ble dårlig ja. Ikke av første vaksina da. Da ble jeg kun veldig sliten.

Jeg tok først P, så M forrige onsdag. Ble dårlig ja. Ikke av første vaksina da. Da ble jeg kun veldig sliten.
Hvor lenge var du dårlig? har fri to dager etterpå, men håper å komme meg på jobb på dag 3 :P

Noen som har tatt den komboen? Hører mange blir så dårlige av dose 2, både P+P og P+M. Ofte unge voksne, foreldrene mine ble ikke dårlige, men venner og kollegaer har vært skikkelig dårlige. Jeg har tatt pfizer og skal nå ta moderna som dose 2, gruer meg litt:nailbiting:

Har tatt P+M, ble ikke så veldig dårlig. Litt kroppsverk og løs mage dagen etterpå. To 2 ParacetX2 dagen etter og da følte jeg meg ikke dårligere enn litt redusert :)

Har tatt P+M, ble ikke så veldig dårlig. Litt kroppsverk og løs mage dagen etterpå. To 2 ParacetX2 dagen etter og da følte jeg meg ikke dårligere enn litt redusert :)
Godt å høre at det ikke trenger å være så ille også :)

Fikk Pfizer først, Moderna andre. Jeg hadde litt influensafølelse dagen etter dose 2, men paracet holdt det greit i sjakk.

Pfizer og moderna her, vondt i armen etter begge to ellers ingenting. Mannen kjente lite etter 1.dose, og var dårlig i halvannet døgn etter andre. Vi tok ca samtidig, glad bare en av oss fikk heftige bivirkninger pga barna. :p Og jeg hadde absolutt ikke tid til å bli dårlig, så heldig der. :hilarious:

Jeg har tatt komboen pfizer første, og moderna som siste. Litt vond arm i mindre enn ett døgn som eneste symptom på begge dosene.

Mannen tok Pfizer, så Moderna. Han kjente etter så godt han kunne om han burde være hjemme fra jobb, men var bare bittelitt stiv i armen etter begge :p

Mannen har tatt p+m, ingen andre bivirkninger enn vond arm og angst for å bli dårlig ;)

Jeg har tatt p + m. Ble veldig dårlig etter dose 2. Gikk over etter to dager.

Mannen har tatt den komboen ble ikke dårlig, fikk ikke vondt i armen en gang. Men jeg er sengeliggende enda etter 1 dose Pfizer og fått beskjed om å ikke ta dose 2 pga bivirkninger. Vi er veldig forskjellige :)

Jeg skal ta komboen i morra, spent selv på om jeg merker noe. Med Pfizer fikk jeg veldig vondt i armen etterpå, og følte meg litt sliten den samme dagen litt vondt i hodet kanskje - men det kan jo også ha vært at jeg egentlig ikke liker sprøyter så godt som var grunnen til det.

Noen som vet om man kan kombinere vaksiner når man er gravid? Synes det står så lite info om vaksinering og gravide… Sykepleieren som vaksinerte meg sa jeg måtte «passe på» å få samme vaksine neste gang slik at jeg ikke blandet vaksiner i graviditeten.

fikk selv Moderna på dose nr 1 og skal ta dose nr to fire uker etter, om litt over to uker. Selv ble jeg slått ut etter første dose, hodepine og økt kvalme i tre dager etterpå. Dog vanskelig å skille disse symptomene fra mine ordinære gravidsymptomer.

Jeg fikk den kombinasjonen. Reagerte ikke på noen av de. :) Dette er så forskjellig fra person til person. Gubben fikk høy feber av Moderna.

Jeg fikk p begge gangene. Ble kun syk av første. Min svigerinne fikk p+m. Hu var sliten etter andre dose men ikke veldig syk. Hu var her og lånte en barnevogn dagen etter vaksinen sidene Hu har tvillinger og den ene var hjemme syk. De gikk hit for å hente vognen så Hu skulle gå tur også hjem og sove. Så Hu var ikke akkurat kjempe dårlig. Mamma ble dårlig av begge vaksiner.

Fikk P+M og fikk færre bivirkninger med dose 2.
Med første klart jeg ikke løfte armen over skulderhøyde, og mensen ble helt tullete. Ellers ingen symptomer. Med dose 2 var jeg kun litt øm i armen.

Samboer fikk P+P og fikk feberfølelse på dose 2.

Kun litt vondt i armen etter dose 1 med P.
Dose 2 moderna var full influensa mode i et døgn. Hodepine, kroppsverk, feber…. Både jeg og mannen, ooooog en del venner av oss som tok rundt samme tid som oss (som altså har hatt samme kombo) -men det gikk jo over og er en liten pris å betale. Men sikkert greit å ikke ha fullt program ja! :)

Back
Topp