Pettergutten...

Grattis med 4 mnd, stor og god gutt[:D] kos deg videre

ORIGINAL: ida mor

heia..sov han mer i natt da?tuva våkna 4 gang i natt hun.å joakim våkna kl 7 mårrest..kan si æ var litt trøt da ja

Neida, hainn vakna my.. Første gangen klokka halv tolv. Trudd'n sku få pupp da, for hainn nekta å ta smokka. Men æ klart å få'n te å sovn i arman min. Men klokka kvart over ett våkna'n igjen, og da mått hainn få mat. Hainn e så urolig å sjø. Det har hainn itj vært før. Snodig.. skrik og bale litt. Skjønne du va trøtt da ja, ida! Håpe urokråkan vårres roe sæ snart. [;)]

GRATULERER MED   MND, PETTER!!
Og gratulerer så masse med ole Brumm trilla!!! Sånn har Leah også!! Liten, enkel, lett og bruke (ditt distrikt.. [:D])

huffda, det e litt ekstra slitsomt når du har ein liten ein te som kreve sitt. Marcus e så stor hainn, at det går an å snakk fornuft t'n om hainn bli masat. Petter va litt roliger natt te i dag. No e vi tebake i byn ijænn, så da bli det vel en del våkning i natt.. hainn må vel omstill sæ ijænn, blitt vant te senga på malm. Hehe. Håpe Tuva bli roliger snart da.. Ho driv nok å øke litt.. kanskje..

Hainn søv i alle fall enda. [:)] Ammehjelpen sa at det va vældi vanlig me ein tøff økeperiode i 3-4 måneders alder. Det e nok grunn te at mang byinne me grøt da.

oi, nei.. Ikke mæ heller. Va jo i bryllup på lørdag æ, men æ kjørt ja.. Men må ærlig innrøm at æ glede mæ te Petter ikke får pupp på natta lenger, og te æ kainn drikk mæ full. *knis* jentekveld på byn! Bli itj før te høsten da. Kjedelig å vent på bt da!

Ja, det syns æ vi ska! Det ha vært kjempearti! [:D] Men æ vente itj te æ e helt ferdig me amminga nei. Bare nattamminga. [;)] Ska prøv å slutt me det i løpet av høsten. [:)]

ORIGINAL: Misin

ORIGINAL: Trudelillelutt

Gratulerer så mye med 4 mnd dagen Petter...
Misin hvorfor vegrer du deg for å gi velling egentlig?

Godt spørsmål.. Jeg vet det ikke helt selv.. Jeg kjenner bare at det føles feil på en måte, selv om jeg overhode ikke synes det er noe feil at andre gjør det. Tror jeg er litt satt ut av ammepress.. Og det står jo OVERALT at fullamming til 6 mnd er det beste, til og med på grøtpakkene.. [:-] Jeg vet at jeg sikkert kan høres litt hysterisk ut..

Skjønner åssen du har det Misin! Jeg føler akkurat det samme... Syns på en måte ikke at skjønnhetssøvnen min er viktigere enn å få til å fullamme i 6mnd... Dessuten er jo Ludvig STOOOR og god og rund (63 cm og 8365 g på 4 mnd kontrollen), og burde jo ikke trenge jo mer sånn egentlig...

Gratulerer med 4 måneders dagen[:)]

Back
Topp