Petter Northug

Jeg liker ham! :D Jeg digger måten han er på, også synes jeg det er så fortjent at han kommer tilbake og viser at han er best etter forrige sesong og etter det året han har hatt :) Forsvarer på ingen måte fyllekjøring, men han er bare et menneske han også.

Han er litt høy på pæra men veldig morsom også, god skiløper og som trønder må jeg jo bare heie på han :P

Liker ikke sport, dermed følger jeg ikke med, og dermed er det lite synsing om han ;) For min del er han bare Ola Nordmann som mange andre her i verden gitt.

Han hadde en periode han hadde veldig "divanykker" å da fikk jeg ham så veldig opp i halsen.
Men i det siste har han vist en flott side av seg selv. Å jeg er en sterk troende på 2. sjanser.

Å jeg synes han har tatt seg godt inn etter en lang periode med litt stort ego.

Han er en flott og flink skiløper.

Jeg og vesla digger han! Gullgutten fra Mosvika:D

Han kan provosere meg litt, gjorde det før i hvert fall, men han er en fantastisk flink skiløper. Det er det ikke tvil om!

Elsker han! :D :D Stolt av å være trønder ;)

Han lager jo STOR interesse for langrenn, det bør jo alle de andre være glad for også.

Han er en flink skiløper, men har personlighet som en lite trivelig unge, har værtfall hatt det en periode og jeg ble ganske oppgitt, men det kan jo ha endret seg nå, men ikke fulgt veldig godt med!!

Jeg likte han før, men etter fyllekjøringen mista jeg helt interessen! Og det at han skal forskjellsbehandles fordi han er kjent, er til å spy av! Nei, han skulle ikke hatt lov til å gå på ski, han skulle sittet i fengsel å tatt sin straff som alle andre!

Back
Topp