syns han er rå flink på ski
Skjønner ikke hvordan folk kan si at man ikke liker han? selføgelig har han gjordt sine feil... men han er ikke alene om å gjøre feil!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Digger han. Elsker at det endelig var en norsk idrettsutøver som ga fullstendig beng i janteloven! Hurra! Heia Nortug og heia Norge![]()
Klyse. Men den overdrevne medieoppmerksomheten han fikk etter fyllekjøringen var alt for mye, selv for en mediekåt kjendis.
Ja, les hva jeg skriver da.Han ba vel ikke akkurat om så mye oppmerksomhet når det kom til fyllekjøringen da.. Var jo media som hengte ham ut.. Er jo enkelte de angriper mer enn andre, hørte f.eks. veldig lite om at Stian Blipp nettopp mistet førerkortet for fyllekjøring..
Ja, les hva jeg skriver da.
Det var utidig av media å blåse opp den saken i slike proporsjoner som de gjorde, når de ikke gjør det med alle kjendiser.
Hehe nei, det gjør han så mye til vanlig, det er sikkert derfor det ble så mye oppmerksomhet rundt fyllekjøringen og. Urettferdig behandling uansett.Beklager, misforstod det du skrev.. Trodde du mente han melket oppmerksomheten![]()
Haha det har gått meg hus forbi at Stian Blipp har mistet lappen også. Det sier så mye om norsk media og måten de behandler de som skiller seg litt ut. Janteloven lenge leveHan ba vel ikke akkurat om så mye oppmerksomhet når det kom til fyllekjøringen da.. Var jo media som hengte ham ut.. Er jo enkelte de angriper mer enn andre, hørte f.eks. veldig lite om at Stian Blipp nettopp mistet førerkortet for fyllekjøring..
Haha det har gått meg hus forbi at Stian Blipp har mistet lappen også. Det sier så mye om norsk media og måten de behandler de som skiller seg litt ut. Janteloven lenge leve
Ja det må være noe i detStian Blipp er jo så søt og sjarmerende at han kan vel aldri gjøre noe galt..?Mens Northug er mer frampå og cocky, så samme handling ved ham skal det skrives om i flere mnd etterpå..
Ja det må være noe i detjeg er fortsatt avstandsforelska i begge, de er sjarmerende på hver sin måte
![]()
Ja, han er jo så søøøøtStian Blipp blir litt for sukkersøt for meg![]()
Har vi trua på Petter i morgen?
Ja, han er rå han ogsåJa da! Men Johan Olsson er helt rååå, så jeg kan ikle avskrive han heller. Uansett resultat så håper jeg på en spennende femmil![]()