Petter Northug

syns han er rå flink på ski :) Skjønner ikke hvordan folk kan si at man ikke liker han? selføgelig har han gjordt sine feil... men han er ikke alene om å gjøre feil!

Klyse. Men den overdrevne medieoppmerksomheten han fikk etter fyllekjøringen var alt for mye, selv for en mediekåt kjendis.

På det grunnlaget jeg har for å ha noen mening, så syns jeg han er klysete og usportslig.

Liker han egentlig, men har NULL respekt for folk som fyllekjører enten de er kjendiser eller ikke.

Vel har generelt lite meninger om de som driver profesjonelt med sport fordi jeg ikke fins interessert.
Men han har virket utrolig kjepp høy men som alle andre i samme elite er det imponerende hvor mye stå på vilje og motivasjon han har, som alle andre som er med i vm!

Klyse. Men den overdrevne medieoppmerksomheten han fikk etter fyllekjøringen var alt for mye, selv for en mediekåt kjendis.

Han ba vel ikke akkurat om så mye oppmerksomhet når det kom til fyllekjøringen da.. Var jo media som hengte ham ut.. Er jo enkelte de angriper mer enn andre, hørte f.eks. veldig lite om at Stian Blipp nettopp mistet førerkortet for fyllekjøring..

Han ba vel ikke akkurat om så mye oppmerksomhet når det kom til fyllekjøringen da.. Var jo media som hengte ham ut.. Er jo enkelte de angriper mer enn andre, hørte f.eks. veldig lite om at Stian Blipp nettopp mistet førerkortet for fyllekjøring..
Ja, les hva jeg skriver da. :p
Det var utidig av media å blåse opp den saken i slike proporsjoner som de gjorde, når de ikke gjør det med alle kjendiser.

Ja, les hva jeg skriver da. :p
Det var utidig av media å blåse opp den saken i slike proporsjoner som de gjorde, når de ikke gjør det med alle kjendiser.

Beklager, misforstod det du skrev.. Trodde du mente han melket oppmerksomheten ;)

Beklager, misforstod det du skrev.. Trodde du mente han melket oppmerksomheten ;)
Hehe nei, det gjør han så mye til vanlig, det er sikkert derfor det ble så mye oppmerksomhet rundt fyllekjøringen og. Urettferdig behandling uansett.

Haha det har gått meg hus forbi at Stian Blipp har mistet lappen også. Det sier så mye om norsk media og måten de behandler de som skiller seg litt ut. Janteloven lenge leve

Haha det har gått meg hus forbi at Stian Blipp har mistet lappen også. Det sier så mye om norsk media og måten de behandler de som skiller seg litt ut. Janteloven lenge leve

Stian Blipp er jo så søt og sjarmerende at han kan vel aldri gjøre noe galt..? :p Mens Northug er mer frampå og cocky, så samme handling ved ham skal det skrives om i flere mnd etterpå..

Stian Blipp er jo så søt og sjarmerende at han kan vel aldri gjøre noe galt..? :p Mens Northug er mer frampå og cocky, så samme handling ved ham skal det skrives om i flere mnd etterpå..
Ja det må være noe i det ;) jeg er fortsatt avstandsforelska i begge, de er sjarmerende på hver sin måte :P

Jeg har trua :D blir en spennende femmil :)

Back
Topp