Personlige milepæler

I dag er jeg 14+4, og i går begynte jeg med kynnere. Kom på morgenen i dag også. Og det føles egentlig som en milepæl selv om jeg ikke tenkte over det i forkant. Jeg synes det er stort.

Da har jeg kommet til uke 12, er nesten så jeg ikke tror på det, venter fremdeles på nipt svaret, den er forsinket:nailbiting: vil helst ha svaret før otul på mandag:sorry:

15+0 og føles som en slags milepæl- uten at jeg har noen grunn for det egentlig :confused005 Men begynner vel å føles mer helt ekte, og siden jeg er flere uker over seneste mist, så får jeg forsiktig troa på at det faktisk kan gå bra.

Privat ultralyd- og mest sannsynlig få vite kjønnene ganske sikkert, på onsdag
Ordinær ultralyd 15. des

Privat ultralyd- og mest sannsynlig få vite kjønnene ganske sikkert, på onsdag
Ordinær ultralyd 15. des
Håper du er mer heldig enn meg når det gjelder å få vite kjønn. Var på privat i uke 15+4, spurte om hun kunne se hva slags kjønn det var. Hun begynte med «oii, her er ingen tvil, dette er en gutt!» så tok hun ny vinkel og bare «eller.. det kan være en jente dette» Såååeee, gikk der ifra med null svar :laughing021

Håper du er mer heldig enn meg når det gjelder å få vite kjønn. Var på privat i uke 15+4, spurte om hun kunne se hva slags kjønn det var. Hun begynte med «oii, her er ingen tvil, dette er en gutt!» så tok hun ny vinkel og bare «eller.. det kan være en jente dette» Såååeee, gikk der ifra med null svar :laughing021
Hehe, ja er absolutt forberedt på at de kanskje ikke ser det, eller at vi får kontrabeskjed senere. Men på tidlig ultralyd var hun ganske sikker på at det var jenter- så vi får se! Har jo neste ultralyd igjen om bare drøye to uker etter det, så...

Hehe, ja er absolutt forberedt på at de kanskje ikke ser det, eller at vi får kontrabeskjed senere. Men på tidlig ultralyd var hun ganske sikker på at det var jenter- så vi får se! Har jo neste ultralyd igjen om bare drøye to uker etter det, så...
Det viktigste er at alt er bra, tenker iallefall jeg❤️ Så får det komme det som kommer, stas blir det uansett.

Det viktigste er at alt er bra, tenker iallefall jeg❤️ Så får det komme det som kommer, stas blir det uansett.
Absolutt- nå ble jeg nettopp revet rett i bakken av to hunder, så nå er jeg livredd for ultralyden. Men falt ikke på magen, og kjenner liv.

Ja- men er jo stressa og redd.
Ja, det skjønner jeg! Hvis det blir for ille kan du vel ringe legevakta eller legen i morgen kanskje? Det gikk sikkert helt fint, men skjønner at du er redd. Krysser fingrene for at de to små har det tipp topp inni hula si❤️

Hadde første jordmortime i går, og i morgen er det OUL. Har gruet meg så, men det hjalp veldig å høre hjertelyd fra begge tvillingene med doppler hos jordmor i går.

Nå er det liiiike før turbuksa mi ikke passer lenger, og jeg må bytte til gravid-versjonen. Samme med boblejakka..

Back
Topp