I morgen er jeg i andre trimester, det er helt sinnssykt!I dag er jeg 8+0!!! Neste er 9+0 og så andre trimester
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I morgen er jeg i andre trimester, det er helt sinnssykt!I dag er jeg 8+0!!! Neste er 9+0 og så andre trimester
Ja- men er blitt meg fortalt at vi ser ikke antall innlegg i deres skjulte forum… kun hva de har i åpent…Fy faen nå er jaggu mars-gruppa tatt igjen og!
Sjæl! Og redd for at alt er bra på NIPT (på det ekstremt lille de sjekker), og så at det plutselig er noe på ultralyden..Jeg er et vrak, ventetiden på nipt er helt forferdelig, tenker bare det verste, vil bare bli beroliget snart
Huff jaa, så slitsomt å leve i frykt hele tiden. Jeg føler meg trygg når jeg er på ultralyd, men bare dagen etter så er jeg urolig igjen, redd for at det er noe galt og jeg går uviten rundt å tror alt er som det skal skal bli godt å få svar på nipt og bli ferdig med otul på mandagSjæl! Og redd for at alt er bra på NIPT (på det ekstremt lille de sjekker), og så at det plutselig er noe på ultralyden..
Så fantastisk!Ingen funn på NIPT!
Neste milepæl er OTUL 13+1 (om en uke)
Ferdig med 3 av 5. får håpe jeg klarer 4 og 5 ogsåGlemt å henge meg på her, men here we go!
- Komme lenger enn sist sa (5+2)
- Se et bankende hjerte på ekstra tidlig UL
- Komme meg lenger enn uke 9 (første mist skjedde da)
- Faktisk komme meg over «den magiske grensa»
- Fortelle familie det i jula
Har du hørt noe mer? Får du en ul eller kontroll?Ferdig med 3 av 5. får håpe jeg klarer 4 og 5 også
Ingen svar så langt. Og heller ikke noe innkallelse.Har du hørt noe mer? Får du en ul eller kontroll?
Jeg ville trappet ned. Har hørt man ikke skal slutte brått med progesteron. Leste meg mye opp på det under første svangerskap , da det ikke var mye hjelp å få offentligMini-milepæl: tok nettopp den siste av totalt 60 blodfortynnende sprøyter! Da er det over på albyl-e piller heretter. Sååå deilig å slippe flere stikk i flesket
Og 4 dager igjen på Lutinus- men vurderer å ta den frem til otul på onsdag, sånn for sikkerhets skyld. Veldig usikker. Porsgrunn har sagt at jeg kan slutte på 11+6 og trappe ned om jeg har noe ekstra, og privatgyn sa ta til og med 12+6 og slutt brått. Jeg har piller nok til 12+5 og otul er 13+1… what to do!
Du er nok på veldig trygg grunn uansett hva du gjør - morkakene har tatt over over for lengst, men det vet du jo sikkert allerede. Har vært i dine sko både denne graviditeten og den forrige, det føles så utrygt å slutte med progesteron selv om man vet at det skal gå fint. Jeg trappet ned både sist graviditet og denne, men denne gangen glemte jeg dosen så mange ganger etterhvert at jeg kuttet tvert for en måned sidenMini-milepæl: tok nettopp den siste av totalt 60 blodfortynnende sprøyter! Da er det over på albyl-e piller heretter. Sååå deilig å slippe flere stikk i flesket
Og 4 dager igjen på Lutinus- men vurderer å ta den frem til otul på onsdag, sånn for sikkerhets skyld. Veldig usikker. Porsgrunn har sagt at jeg kan slutte på 11+6 og trappe ned om jeg har noe ekstra, og privatgyn sa ta til og med 12+6 og slutt brått. Jeg har piller nok til 12+5 og otul er 13+1… what to do!