Personlige milepæler

neste milepæl for vår del blir tidlig ultralyd på sykehuset 15.november, da skal jeg være 12+2. Føles så altfor lenge til!

Milepæl denne gangen blir å komme igjennom TUL og NIPT med KUN positive tilbakemeldinger :Heartred Dato for TUL er 01.11,og svartid på NIPT er ca 1 uke..:smiley-angelic001

Neste milepæl blir å komme meg forbi uke 12 og OTUL 7 November :Heartred

4 dager til 12 uker ❤️
13 dager til otul ❤️

Så skal vi fortelle familie og venner. Gleder meg veldig til det. Føler det blir litt mer virkelig da når flere vet. :shy: Og hverdagen blir mye enklere når man ikke trenger å finne på unnskyldninger og skjule magen hele tiden. :joyful:

11+5… tangerer tidspunkt for første, og senest oppdagede, MA. Men i motsetning til da har jeg fremdeles sterke symptomer :smiley-angelic001 Prøver å holde ut til otul i 13+1, føles leeenge til!

Neste milepæler:
Komme gjennom dagen
Få svar på NIPT
Otul 13+1

Jeg er et vrak, ventetiden på nipt er helt forferdelig, tenker bare det verste, vil bare bli beroliget snart :sorry: :smiley-angelic001

Jeg er et vrak, ventetiden på nipt er helt forferdelig, tenker bare det verste, vil bare bli beroliget snart :sorry: :smiley-angelic001
Sjæl! Og redd for at alt er bra på NIPT (på det ekstremt lille de sjekker), og så at det plutselig er noe på ultralyden..

Sjæl! Og redd for at alt er bra på NIPT (på det ekstremt lille de sjekker), og så at det plutselig er noe på ultralyden..
Huff jaa, så slitsomt å leve i frykt hele tiden. Jeg føler meg trygg når jeg er på ultralyd, men bare dagen etter så er jeg urolig igjen, redd for at det er noe galt og jeg går uviten rundt å tror alt er som det skal :sorry: skal bli godt å få svar på nipt og bli ferdig med otul på mandag :smiley-angelic001

Mini-milepæl: tok nettopp den siste av totalt 60 blodfortynnende sprøyter! Da er det over på albyl-e piller heretter. Sååå deilig å slippe flere stikk i flesket :smiley-angelic002

Og 4 dager igjen på Lutinus- men vurderer å ta den frem til otul på onsdag, sånn for sikkerhets skyld. Veldig usikker. Porsgrunn har sagt at jeg kan slutte på 11+6 og trappe ned om jeg har noe ekstra, og privatgyn sa ta til og med 12+6 og slutt brått. Jeg har piller nok til 12+5 og otul er 13+1… what to do!

Mini-milepæl: tok nettopp den siste av totalt 60 blodfortynnende sprøyter! Da er det over på albyl-e piller heretter. Sååå deilig å slippe flere stikk i flesket :smiley-angelic002

Og 4 dager igjen på Lutinus- men vurderer å ta den frem til otul på onsdag, sånn for sikkerhets skyld. Veldig usikker. Porsgrunn har sagt at jeg kan slutte på 11+6 og trappe ned om jeg har noe ekstra, og privatgyn sa ta til og med 12+6 og slutt brått. Jeg har piller nok til 12+5 og otul er 13+1… what to do!
Jeg ville trappet ned. Har hørt man ikke skal slutte brått med progesteron. Leste meg mye opp på det under første svangerskap , da det ikke var mye hjelp å få offentlig:hilarious:

Du er nok på veldig trygg grunn uansett hva du gjør - morkakene har tatt over over for lengst, men det vet du jo sikkert allerede. Har vært i dine sko både denne graviditeten og den forrige, det føles så utrygt å slutte med progesteron selv om man vet at det skal gå fint. Jeg trappet ned både sist graviditet og denne, men denne gangen glemte jeg dosen så mange ganger etterhvert at jeg kuttet tvert for en måned siden :hilarious:

Ved IVF offentlig (i alle fall på Riksen) skal man slutte tvert 4+0:dead: Mens man gjerne fortsetter til rundt uke 9 i det private - hvis man ønsker det selv.

Back
Topp