Hvilke milepæler har dere som dere ser frem til, utenom trimesterne, TUL og OUL?
Jeg har flere- den første er å passere 5+4, som var da jeg mista sist
Jeg har flere- den første er å passere 5+4, som var da jeg mista sist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjertet starter å slå i uke 6-7, men tror morkaka tar over i 8-9, hvis jeg husker riktig.Første milepæl var 6+0 fordi jeg har pleid å miste før 6 fullgåtte.. og nå i dag 6+4 har jeg «passert» 90% sjansen for at det går bra. Og da fikk jeg skikkelig sånn god følelse inni meg!! Neste lille milepæl er uke 9, siden det er rundt da hjertet blir utvikla.
Ja det vet jeg, men hjertet utvikler kammer i uke 8-9. Legen sa til meg når jeg ventet min første at det ofte var derfor det gikk galt i uke 8-9, fordi da har ikke utviklinga gått som det skal? Funnet ut i etterkant at legen har mistet lisensen sin og ikke var ved sine fulle fem på tiden han sa det, men jeg velger å tro at det er noe i det da det også står i appen minHjertet starter å slå i uke 6-7, men tror morkaka tar over i 8-9, hvis jeg husker riktig.
Ah skjønner! Tipper det var hjertet som aldri starta hos den jeg mista i 5+4. Kanskje hjertet var problemet med den i 8+4 og. Førstefødte har faktisk hjertefeil, men det er diagnoserelatert Jammen mye som skal klaffeJa det vet jeg, men hjertet utvikler kammer i uke 8-9. Legen sa til meg når jeg ventet min første at det ofte var derfor det gikk galt i uke 8-9, fordi da har ikke utviklinga gått som det skal? Funnet ut i etterkant at legen har mistet lisensen sin og ikke var ved sine fulle fem på tiden han sa det, men jeg velger å tro at det er noe i det da det også står i appen min