Personen under meg

Jepp, og storebror er kjempefornøyd :)

Personen under meg har født før
 
Har gått mest i boksis her i deg siste, men ja; forsyner meg nok med mer enn tilsvarende en vanlig is [emoji28]

Personen under meg kan flere språk enn norsk og engelsk.
 
Det er litt vanskelig å definere, men jo forsåvidt! Har svigerinne/svogre fra både Tyskland, Nederland og Finland, og da plukker man jo opp endel gjennom åra... så tør påstå at jeg kan gjøre meg forstått på mer enn to språk ja...

Personen under meg skal utenlands/har vært utenlands i år!
 
Har vært i Sverige [emoji23] får se om vi får til en Spaniatur før året er omme (har feriehus der).

Personen under meg ønsker å amme babyen
 
Har vært i Sverige [emoji23] får se om vi får til en Spaniatur før året er omme (har feriehus der).

Personen under meg ønsker å amme babyen

Ja det blir tandem amming siden jeg ammer ei på straks 2 fra før :D

Personen under meg har fullt klesskap pga hun er flink til, og unne seg ting!
 
Haha, jeg har fullt klesskap ja! Men ikke fordi jeg unner meg noe som helst! Jeg arver alt av tøy. Og har derfor mye jeg ikke helt er hundre prosent sikker på om jeg liker, men tar vare på fordi det er «kjekt å ha» når man ikke bare kan kjøpe seg nytt om man trenger...

Personen under meg har to barn eller mer!
 
Nei, har en gutt. Men en firbeint også da, så om jeg kan regne med han har jeg to ;-)

Personen under meg er glad i å bake.
 
Nei, har en gutt. Men en firbeint også da, så om jeg kan regne med han har jeg to ;-)

Personen under meg er glad i å bake.

Dårlig med det, men gjør det med ungene når dem spør meg, eller til jul fordi dem setter pris på det :p
Kanskje lysten øker mere når kjøkkenet er 100% ferdig.

Personen under meg liker sladreblader.
 
Nja, kanskje i ferier for å ha noe lettlest på stranda el.l

Personen under meg kjenner etter rier hver dag for tiden!
 
Ja! For første gang i livet! Fjerde svangerskapet måtte til der altså... men så har jeg aldri gått så lenge på overtid som nå heller da...

Personen under meg craver iskaffe for tia!
 
Nei, er ikke noe glad i iskaffe.

Personen under meg skal ha med flere enn bf på fødselen
 
Nei er nok noen uker igjen [emoji28]

Personen under meg har tenkt å spise salami/spekeskinke/annen nei-mat for gravide så fort som mulig etter fødselen
 
Nei er nok noen uker igjen [emoji28]

Personen under meg har tenkt å spise salami/spekeskinke/annen nei-mat for gravide så fort som mulig etter fødselen

Jeg spiser lite sånt etter Gbp faktisk så ingen hast for meg der :)

Personen under meg lytter ofte til musikk, for å slappe av hjemme/ute i hagen.
 
Det stemmer! Og spesielt på Enya, som førte til navnevalget på lille frøkna som kom igår<3

Personen under meg er gla temperaturen har roet litt ned ute!
 
Tja, litt godt men syns det kunne vært en mellomting. Ikke enten 25+ eller 12- liksom [emoji28]

Personen under meg trener fortsatt
 
Tja, litt godt men syns det kunne vært en mellomting. Ikke enten 25+ eller 12- liksom [emoji28]

Personen under meg trener fortsatt

Det gjør jeg nok ikke, men gleder meg til, og gå mine minst 2 daglige raske turer 4 ganger i uka etter fødsel til åpen barnehage, og til andre tur steder resten av uka.
Få opp kondisjonen, og føle meg vell igjen :D
 
Back
Topp