Personen under meg

Hadde en veldig fin 17.mai feiring i går, og spesielt 3 åringen, 1 åringen, og guttungen var veldig fornøyde :D 3 åringen tok meg i hånda, og sa mamma det var så gøy og se på 17.maitoget, motorsyklene, sebraen, og 17.mai traktorene mm :p Jeg gikk jo opp til toget spesielt for henne. Så når hun sa det helt plutselig 1-2timer etter vi var hjemme igjen så ble jeg så varm om hjertet :D


Personen under meg skal slappe mye av i helgen!
 
Ja det er helt riktig! De siste dagene har gått i ett og jeg har dermed ikke slappet av siden før 17.mai en gang. Så denne helgen er jeg uten mann og barn og skal gjøre absolutt nada!

Personen under meg er opptatt av kvalitet og leser alle tester som finnes angående babyutstyr.
 
På ingen måte :p har ikke råd til å være kresen, så arver og bruker det jeg får tak i, og unngår å lese tester på noe som helst egentlig...

Personen under meg har vondt i halebeinet!
 
Jepp! Den har stått klar siden forrige gang kroppen lurte meg til å tro at det var noe på gang...

Personen under meg unner seg is og friske godsaker med GOD samvittighet disse dager!
 
Ja, absolutt. Er ikke veldig streng på sånne ting :)

Personen under meg gleder seg til å spise salami, spekeskinke eller lignende etter fødselen :)
 
Uten tvil, men gleder meg faktisk mest til å bare kunne spise en vanlig str porsjon uten å få halsbrann!
 
Nope! De får pent vente til mor har fått igjen kroppen sin! Klarer ikke sand-trasking og dårlige sitte-muligheter!

Personen under meg har blitt solbrent!
 
Nei, men fått en god del farge :)

Personen under meg bor i Nord-Norge!
 
Oh yes! Fylte opp med sun lollys tidligere idag faktisk :p

Personen under meg gleder seg til fødselen.
 
Ja, det gjør jeg - litt skrekkblandet fryd selvfølgelig, men vet jo at opplevelsen er helt fantstisk [emoji173]️

Personen under meg har født før.
 
Det stemmer, 3 ganger...

Personen under meg har hvis vekk dyna til fordel for bare dynetrekk for tia...
 
Nei, har dyna, men ligger som regel mer oppå den enn under den :)

Personen under meg har badet utendørs i Norge i år.
 
Nei. Mye ligger fortsatt i kjellerboden,og må plukkes fram, monteres sammen og diverse må vaskes (trekk til vogn, trekk til bilstol osv.). Må ta en runde og hente frem alt og få litt oversikt :) Har vasket klær i de minst størrelsene og kjøpt inn det vi mangler av utstyr da (mangler vel bare en stellematte) :)

Personen under meg skal bruke bæresjal til babyen.
 
At jeg skal! Svigerinna mi kom fra England igår med nytt i gave til meg, gleder meg enormt til å ta det i bruk!

Personen under meg venter en gutt!
 
Back
Topp