Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja tenkte på å sende mail til lo, me kan kanskje ringe dem å, tillitsvalgt er ikke den som vet eller tør si noe hos oss.Jeg vet ikke om det er lov, men ville uansett tatt kontakt med tillitsvalgt eller direkte med organisasjonen om du er fagorganisert? Høres uansett ille ut å permittere en gravid!
Ja tenkte på å sende mail til lo, me kan kanskje ringe dem å, tillitsvalgt er ikke den som vet eller tør si noe hos oss.
Permittere gravide kan de, for jeg ble permittert nå for 2 uker siden.usikker på det med sykemeldte. Tror du bør høre med NAV eller fagforeningen din.
høres ikke logisk ut at du kan permitteres som sykemeldt, for som permittert så søker du dagpenger og det får du ikke om du er sykemeldt.
dagpenger får du kun ved å være tilgjengelig for arbeidsmarkedet.
Du går uansett automatisk over på foreldrepenger når du går ut i permisjon.da er du tilbake hos arbeidsgiver og de får refusjon inntil 6G hos NAV.
Har vært sykemeldt side maiTror det kan være sånn at dersom du permitteres når du er sykemeldt så overtar NAV ansvar og utbetaling av sykepenger etter arbeidsgivers pliktdager(10 dager) og 3 karensdager. Det du vil tape økonomisk er eventuelt det som din arbeidsgiver betaler deg utover 6G. For NAV betaler aldri mer lønn enn 6G.
Når du går ut i permisjon går du tilbake til arbeidsgiver og får utbetalt foreldrepenger som avtalt fra dem. De får refundert inntil 6G fra NAV.
Nei, han sa ikke noe om grunn, bare at det var det samme som da rimi ble kjøpt opp da måtte vi det pga alt styret og ryktene rundt oppkjøpet.Hæ? Sa han hvorfor?syntes ikke det er greit
Uff stemmer det at han måtte kutte . Men syntes likevel ikke det er greit :/Nei, han sa ikke noe om grunn, bare at det var det samme som da rimi ble kjøpt opp da måtte vi det pga alt styret og ryktene rundt oppkjøpet.
Men vet han må gå ned på timer til 260 fra august og ned til 200 fra okt. For rema skal åpne på nabo tomta I okt.
Prata med en der å han påsto at sjefen ikke var bekymret for videre drift, men det var han jeg prata med.
Samme med meg.Har vært sykemeldt side maiså er nav som betaler, er noe av grunnen til hvorfor jeg stusser. Skal jo snart ut I permisjon, så ser ikke vitsen.
Nei er helt enig jeg å. Er to stk som har gått, å en som har gått fra å være på gulvet til å sitte I kassa, han har blitt 18. Vet ikke om andre har slutta.Uff stemmer det at han måtte kutte . Men syntes likevel ikke det er greit :/
Men vis to har gått så er det vell litt timer der?Nei er helt enig jeg å. Er to stk som har gått, å en som har gått fra å være på gulvet til å sitte I kassa, han har blitt 18. Vet ikke om andre har slutta.
Vet ikke. Har så vit prata med dem siden jeg ble sykemeldt.Men vis to har gått så er det vell litt timer der?
OK. Uff nei jeg håper det ordner segVet ikke. Har så vit prata med dem siden jeg ble sykemeldt.
Ja, så lenge jeg slipper å bli permittert midt I sykemeldinga mi, når det er så kort tid til jeg skal ut I permisjon. Gir jeg egentlig blanke f.. I den jobben, blir jeg sagt opp får jeg I hvertfall ledighets trygd fra dag en når jeg er ferdig med perm, hvis jeg har forstått ting rett.OK. Uff nei jeg håper det ordner segikke noen Kjekk situasjon
![]()
Det gjør du nok jaJa, så lenge jeg slipper å bli permittert midt I sykemeldinga mi, når det er så kort tid til jeg skal ut I permisjon. Gir jeg egentlig blanke f.. I den jobben, blir jeg sagt opp får jeg I hvertfall ledighets trygd fra dag en når jeg er ferdig med perm, hvis jeg har forstått ting rett.