Da har jeg også søkt Vi går for 100 %, og min permisjon starter 5/12. Jeg tar hele fellesperioden, baker inn 4 uker + 1 dag ferie inni der, og er da ferdig med permisjon 27/8. Så tar jeg ulønnet perm ut året, og samboeren begynner sin permisjon i januar. Han ønsker gradert uttak med 3 dager perm og 2 jobb i uka for å strekke perioden utover, om det er ok for arbeidsgiver (det er ikke helt avklart ennå). Jeg har i utgangspunktet 60 % stilling som jeg da skal tilbake til, men vi er litt usikre på om det ordner seg ifht hans dager hjemme eller om jeg skal søke permisjon fra stillingen min og heller jobbe ekstravakter de dagene han har perm. Jeg kommer uansett til å være hjemme de dagene han jobber da. Myk start
Når hans perm er ferdig drøyer vi barnehage til hun er i hvert fall 2,5 år ved at jeg jobber ekstravakter på kveld, helg og eventuelt natt når pappaen er hjemme, og har fri når han er på jobb
Når hans perm er ferdig drøyer vi barnehage til hun er i hvert fall 2,5 år ved at jeg jobber ekstravakter på kveld, helg og eventuelt natt når pappaen er hjemme, og har fri når han er på jobb