Bare gjetter, men antakelig en av gangen?Hvordan fikk dere dykket med bebiss?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare gjetter, men antakelig en av gangen?Hvordan fikk dere dykket med bebiss?![]()
Det blir nok slik neste gangBare gjetter, men antakelig en av gangen?![]()
Aha, kjekt med reservebestemor! Kjenner noen som har vært på surfeferie i flere permisjoner, og det har de løst med å bare surfe en av gangen, mens den andre er på stranda med barn(a). Null stressDet blir nok slik neste gang![]()
Hørtes fantastisk ut!Vi var på MauritiusParadis! Også veldig trygt. Ingen farlige ville dyr, insekter eller slanger. Samt lite kriminalitet.
Vi fikk dykket masse![]()
Det var det!en drøm!Hørtes fantastisk ut!![]()
Gleder og gruer meger 19 og flyttet i sommer langt vekk fra familie og venner, så har ikke noe særlig nettverk her jeg bor nå.. Men håper på å bli kjent med andre i nærområdet
![]()
Takk for det!Kult og tøft at du er så ung! Tøffa. Blir nok kjent med folk i sånn barselgruppe tenker jeg
håper på det samme for meg
![]()
Ingenting å bry seg om! Alle skal ha en mening om altTakk for det!er ikke bare bare å vere ung, ta utdanning og få sitt første barn langt fra familie og venner hehe
men kommer til å bli helt fantastisk! Setter stor pris på folk som er positive rundt dette siden vi får jo selvfølgelig litt negative kommentarer rundt det at vi er unge, bort langt borte og tar utdanning :/ men alt går!
tror vi kommer til å få en fantastisk permisjon begge to
![]()