Permisjonstiden!! :)

Jeg er en veldig rastlaus person som må finne på noe hele tia! Er absolutt ikke av den sorten som trives i eget selskap, selv om jeg er ganske morsom til tider :) Frykter at jeg vil kjede meg litt i permisjonen.. Spesielt når jeg ikke har noen familie her jeg bor og dermed ingen å besøke på dagtid eller gå tur med..

Gleder meg! Skal bare gå å loffe hjemme med baby og nyte min siste barselpermisjon. :)

Jeg gleder meg masse! Var så mye jeg gjorde at jeg angret nesten litt på at jeg ikke tok meg mer tid til å være helt alene hjemme med barnet sist! Kan jo være heldig med barselgruppe, finne turgrupper og babysvømming osv om det blir litt stillefår man nye venner på kjøpet også:-)

Jeg er en veldig rastlaus person som må finne på noe hele tia! Er absolutt ikke av den sorten som trives i eget selskap, selv om jeg er ganske morsom til tider :) Frykter at jeg vil kjede meg litt i permisjonen.. Spesielt når jeg ikke har noen familie her jeg bor og dermed ingen å besøke på dagtid eller gå tur med..

Jeg også, hvertfall før jeg ble gravid:). Så er lott redd for det samme at jeg kommer til å kjede meg litt etterhvert da alle er på jobb. Men som mange skriver her så virker det som man lett får nye venner på sånn barselgruppe:)

Jeg gleder meg masse! Var så mye jeg gjorde at jeg angret nesten litt på at jeg ikke tok meg mer tid til å være helt alene hjemme med barnet sist! Kan jo være heldig med barselgruppe, finne turgrupper og babysvømming osv om det blir litt stillefår man nye venner på kjøpet også:)

Det er jo perfekt! :) :)

Jeg også, hvertfall før jeg ble gravid:). Så er lott redd for det samme at jeg kommer til å kjede meg litt etterhvert da alle er på jobb. Men som mange skriver her så virker det som man lett får nye venner på sånn barselgruppe:)

Barselgruppe må være en fin ting for personer som oss som er rastlaus av oss :) håper det også er barselgruppe her jeg bor! For det ønsker jeg og bli med i :)

Barselgruppe må være en fin ting for personer som oss som er rastlaus av oss :) håper det også er barselgruppe her jeg bor! For det ønsker jeg og bli med i :)

Ja enig:) :). Jeg skal til jordmor 12 januar så håper hun kan fortelle meg litt mer om hvordan det fungerer her:)

Jeg gleder meg til perm!! Sist var det supersosialt med to naboer og ei svigerinne som fikk samtidig som meg.. Jeg studerte fullt hele permisjonen, så jeg fikk ikke nyte det sosiale så mye som jeg ville..

Denne gang er det også flere som får samtidig (jeg kjenner bl.a to andre, inkl en svigerinne som har samme termin som meg). I tillegg skal jeg gå i åpen bhg og nyte min siste permisjon :-)

Jeg gleder meg masse! :D Gleder meg til å tilbringe masse tid hjemme og på lange trilleturer med baby og hund, men også til å teste ut barselgruppe og mor & barn-trening. Har aldri prøvd det før, men har stor tro på at jeg kommer til å kose meg masse! :)

Jeg gleder meg veldig da mine 3 bestevenniner har termin med bare 3 mnd til 3 uker før meg! Gleder meg til masse turer og mye kos sammen :)

Storkoste meg. Levde i en fantastisk babyboble!
Vi hadde også en eksotisk ferie 1 mnd. Nydelig :-)

Gleder meg.
Første permisjon var helt fantastisk, da hadde jeg det topp.
Hadde en super gruppe fra et forum og vi traff hverandre mye.
Andre gangen flyttet v fra USA til et nytt sted i Norge 6 uker før småen ble født, så da kjente jeg ingen, vi gikk inn i en lang vinter akkurat da hun ble født og det var rett og slett kjedelig.
Det var jo kun meg og henne.

Men nå er det sommer, folk har ferie, vi har ferie, og så har noen venner av oss termin 3 uker etter oss :-) så dette blir nok hyggelig.

5
Å kult! Hvordan gikk det med lille baby?? Har tenkt på det samme:). Hvor gammel var baby ?:)
5 mnd når vi dro. Helt uproblematisk var det. Uv klær, solkrem og skygge. Jeg fullammet nesten også. Ble litt lite søvn på meg da jeg naturligvis ikke prioriterte soving på dagen.
Vurderer å gjenta turen denne gangen også!! :)

5

5 mnd når vi dro. Helt uproblematisk var det. Uv klær, solkrem og skygge. Jeg fullammet nesten også. Ble litt lite søvn på meg da jeg naturligvis ikke prioriterte soving på dagen.
Vurderer å gjenta turen denne gangen også!! :)

Å jasså så gøy!! Wow! Det har jeg bare såå øyst til!! Håper vi kan få det til:). Synes det er skikkelig bra at man ivaretar sine interresser selv om man får barn! :). Hvor var dere?:)

Å jasså så gøy!! Wow! Det har jeg bare såå øyst til!! Håper vi kan få det til:). Synes det er skikkelig bra at man ivaretar sine interresser selv om man får barn! :). Hvor var dere?:)
Vi var på Mauritius :-) Paradis! Også veldig trygt. Ingen farlige ville dyr, insekter eller slanger. Samt lite kriminalitet.
Vi fikk dykket masse :-)

Back
Topp