Jepp! Gleder meg 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på at noen av dere også bor i/rundt Trondheim, som et supplement til barselgruppe og om det skulle trengs![]()
Jeg er en veldig rastlaus person som må finne på noe hele tia! Er absolutt ikke av den sorten som trives i eget selskap, selv om jeg er ganske morsom til tiderFrykter at jeg vil kjede meg litt i permisjonen.. Spesielt når jeg ikke har noen familie her jeg bor og dermed ingen å besøke på dagtid eller gå tur med..
Jeg gleder meg masse! Var så mye jeg gjorde at jeg angret nesten litt på at jeg ikke tok meg mer tid til å være helt alene hjemme med barnet sist! Kan jo være heldig med barselgruppe, finne turgrupper og babysvømming osv om det blir litt stillefår man nye venner på kjøpet også![]()
Jeg også, hvertfall før jeg ble gravid. Så er lott redd for det samme at jeg kommer til å kjede meg litt etterhvert da alle er på jobb. Men som mange skriver her så virker det som man lett får nye venner på sånn barselgruppe
![]()
Barselgruppe må være en fin ting for personer som oss som er rastlaus av osshåper det også er barselgruppe her jeg bor! For det ønsker jeg og bli med i
![]()
Storkoste meg. Levde i en fantastisk babyboble!
Vi hadde også en eksotisk ferie 1 mnd. Nydelig![]()
5 mnd når vi dro. Helt uproblematisk var det. Uv klær, solkrem og skygge. Jeg fullammet nesten også. Ble litt lite søvn på meg da jeg naturligvis ikke prioriterte soving på dagen.Å kult! Hvordan gikk det med lille baby?? Har tenkt på det samme. Hvor gammel var baby ?
![]()
5
5 mnd når vi dro. Helt uproblematisk var det. Uv klær, solkrem og skygge. Jeg fullammet nesten også. Ble litt lite søvn på meg da jeg naturligvis ikke prioriterte soving på dagen.
Vurderer å gjenta turen denne gangen også!!![]()
Vi var på MauritiusÅ jasså så gøy!! Wow! Det har jeg bare såå øyst til!! Håper vi kan få det til. Synes det er skikkelig bra at man ivaretar sine interresser selv om man får barn!
. Hvor var dere?
![]()
Vi var på MauritiusParadis! Også veldig trygt. Ingen farlige ville dyr, insekter eller slanger. Samt lite kriminalitet.
Vi fikk dykket masse![]()