Permisjonsslutt

Undomiel

Forumet er livet
Smånissene 2022
Ja, nå nærmer permisjonen min seg slutten. 1.desember er det ut i jobb. Har virkelig slått meg np hvor mye jeg må nyte dagene med lille L. Snart er det over! Men nå skal jrh ikke klage jeg da, som har to faste fridager i uken. Men likevel :P

Hvordan føler/følte dere det når dere skulle ut i jobb igjen? Er sikkert mange som har starta?

Var litt delt. Gledet meg til å være noe annet enn mamma og omgås voksne som ikke bare snakket om barn. Og ikke minst drikke en hel kopp varm te og lese VG fra topp til bunn på 5 min Samtidig var det veldig rart å gå fra henne i så mange timer, vi har fortsatt ikke hatt barnevakt mer enn 3 timer.

Men jeg jobbet 4 uker, hadde 3 uker også jobbet jeg 3 uker før jeg gikk ut i ulønnet permisjon. Skal ha 7 uker nå hvor mini skal i barnehagen de 2 siste. Passer veldig godt på å kose meg ekstra og nyte tiden nå som jeg vet det er de siste ukene mer permisjon ❤️

Hadde permisjon til midten av juli, ferie til midten av august. Da var det tilbake på jobb, mens pappa var hjemme med lillegutt. Var rart i starten, men også litt godt å få bruke hodet til litt andre ting enn bare baby. Og ikke minst, ha litt oversikt over hvilken dag i uken det var.

Nå har jo mannen kommet seg tilbake på jobb og, med lille i barnehagen. Går veldig greit, men nyter virkelig av helgen :)

Begynte på jobb i midten av august. Passa best sånn ift at da fikk jeg med meg skolestarten :) da var pappaen hjemme i 10 uker. Nå er vi begge tilbake i jobb 4 dager i uka. Lille er hos bestemor og bestefar tirs-ons-tors og han storkoser seg der. Jeg syns det va veldig deilig å begynne på jobb igjen. Min lille er en turbo av en annen verden og har først nå begynt å sover mer enn 30 min dupp på dagtid. Har hatt en uke høstferie sammen med han nå og føler jeg trenger ferie på nytt :P

Begynte på jobb for en uke siden. Savner småen når jeg er borte, og prøver å komme raskt hjem etter jobb så jeg får litt kvalitetstid hver dag. Pappaen tar ut litt ferie nå. Hans permisjon starter om en mnd.
Det er veldig fint å bruke hodet litt igjen altså - på noe annet enn babyrelaterte emner ;)

Jeg begynner å jobbe førstkommende mandg...gutten vår begynte i bhg i dag! D var stas:)

Begynner 1.desember jeg også. Grugleder meg! :) Begynner i ny jobb også, det blir rart å skulle være med 14 1-åringer på jobb og ikke min egen 1-åring! :)

Back
Topp