Permisjonsregler

Synes jeg hadde sett et oppslag om at man nå ikke kunne søke før 6 uker før termin/permisjonsstart eller noe og stusset siden nav er kjent for lenger behandlingstid enn det..

Åja, nei dt kom endrede regler sånn at man kan søke enda tidligere enn før :)
 
Synes jeg hadde sett et oppslag om at man nå ikke kunne søke før 6 uker før termin/permisjonsstart eller noe og stusset siden nav er kjent for lenger behandlingstid enn det..

Kanskje du tenker på inntektsopplysningene, de skal sendes inn så snart som mulig etter at det er 6 (eller 4 er det kanskje?) uker igjen. :)
 
Kanskje du tenker på inntektsopplysningene, de skal sendes inn så snart som mulig etter at det er 6 (eller 4 er det kanskje?) uker igjen. :)
Det kan hende. Leste ikke så nøye for det angikk jo ikke meg...
 
Jeg kommer til å ta hele fellesperioden og fire uker ferie etterpå, så da får jeg permisjon fra begynnelsen av mars til begynnelsen av november. Mannen fra begynnelsen av november til midten av februar. Så må vi vel ta noen ferieuker hver og håpe på barnehageplass mår barnet fyller 1 år.
 
Ringte kommunen i dag og vi får ikke plass før august - Så vi sliter litt. Har ikke råd til så mange måneder uten lønn
 
Ringte kommunen i dag og vi får ikke plass før august - Så vi sliter litt. Har ikke råd til så mange måneder uten lønn
Kan det fungere med gradert permisjon en periode? Da får man sånn sett forlenget selv om man må litt på jobb og...
 
Det kan jo være en mulighet ja. Men hva gjør man med barnet når man er på jobb ?
Besteforeldre eller at begge parter kombinerer/graderer slik at man er noen dager hver..
 
Er det jeg eller arbeidsgiver som skal sende inn de?
Kommer an på jobben din. Noen steder sender de inn, på gamle jobben min måtte eg sende inn selv. (ta med skjema og få sjefen på jobb til å signere).
 
Back
Topp