Tidlig enda, men har noen tenkt på hvordan løse dette?
Jeg tenker optimistisk at bhg sikkert tar inn noen barn i januar/februar og at det da vil løse seg lett
Kan ikke se for meg å ikke få plass før august 2023. Vi skal alltids klare det, men lurer på hva de tenkte på når de skrev den forskriften. Og at det kun er barn født i desember som ikke har rett på bhg-plass mnd de fyller 1år
nesten lyst å kalle det diskriminering

Jeg tenker optimistisk at bhg sikkert tar inn noen barn i januar/februar og at det da vil løse seg lett
Kan ikke se for meg å ikke få plass før august 2023. Vi skal alltids klare det, men lurer på hva de tenkte på når de skrev den forskriften. Og at det kun er barn født i desember som ikke har rett på bhg-plass mnd de fyller 1år
nesten lyst å kalle det diskriminering

her kan vi ikke ta 80% pga lønn og jeg er student x2 samt 100%i arbeid og mannen er student fra og med høsten(enten halvår studium eller bachelor) langt borte samt jobb 100%. Så her blir jeg å ta min del samt felles og så 9 uker ferie før mannen starter på sin del. Ellers planlegger vi å spare så mye jeg kan for eventuelt ulønnet perm... bakdelen er at ene skolen jeg går kostet meg privat 100k jeg også må spare til. Blir ett tøft år