Permisjons penger

Astrid 92

Glad i forumet
Heisann!
Er det noen som har fått permisjons penger? Trudde det sku komme no frå 20 i kvar mnd! Frå NAV

Last edited:
Hos meg er det arb giver som betaler permisjonspenger og dermed kommer de nok til vanlig lønningstid

Skal være inne innen siste virkedag i måneden. Du kan sjekke mine utbetalinger på nav.no :)

Eg får jo sjukepeng frå nav og det kom 20. Så va ganske sikkert resten sku komme samtidig då eg gjekk ut i permisjon frå den 14 april! Men får håpe det kjem en av dei nermaste dagene, ellers blir det veldig stramt den første tida etter fødsel!

Eg får jo sjukepeng frå nav og det kom 20. Så va ganske sikkert resten sku komme samtidig då eg gjekk ut i permisjon frå den 14 april! Men får håpe det kjem en av dei nermaste dagene, ellers blir det veldig stramt den første tida etter fødsel!
Lenge siden søknaden var ferdig behandlet? Kan vel sikkert være litt forsinkelser ved første utbetaling kanskje? Her får jeg heldigvis rett fra arbeidsgiver så jeg slipper å vente på penger fra nav som kommer til forskjellig dato hver måned.

Lenge siden søknaden var ferdig behandlet? Kan vel sikkert være litt forsinkelser ved første utbetaling kanskje? Her får jeg heldigvis rett fra arbeidsgiver så jeg slipper å vente på penger fra nav som kommer til forskjellig dato hver måned.
Ferdig behandlet tidlig i februar! Så ganske Så lenge siden ;-) men men satser på at det kjem snart :-)

Ferdig behandlet tidlig i februar! Så ganske Så lenge siden ;-) men men satser på at det kjem snart :-)
Ja, da bør det ikke være noe problem. Skal jo være inne innen siste virkedag da, så min erfaring er at det er greit å forholde seg til den datoen så slipper man at det blir krise når de plutselig en måned ikke kommer den 20. men helt mot slutten.

Blir utbetalt innen siste virkedag i måneden ja, så fortsatt et par dager igjen :)

Fikk du vedtaket i posten og alt? Hvis du ikke har fått pengene enda burde det i det minste være registrert på neste utbetalinger på nav.no eller så burde du fått e-post med det. Det fikk jeg en uke før pengene kom:-)

Fikk du vedtaket i posten og alt? Hvis du ikke har fått pengene enda burde det i det minste være registrert på neste utbetalinger på nav.no eller så burde du fått e-post med det. Det fikk jeg en uke før pengene kom:-)
Fekk vedtaket i posten ja! Har ikkje sjekka på NAV.no enda, får heller vente til fredag då å håpe det har kommet då ;-)

Back
Topp