Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okey! Det skal eg gjøreSkal være inne innen siste virkedag i måneden. Du kan sjekke mine utbetalinger på nav.no![]()
Jobber du Kommunalt, privat eller statlig?Hos meg er det arb giver som betaler permisjonspenger og dermed kommer de nok til vanlig lønningstid
Lenge siden søknaden var ferdig behandlet? Kan vel sikkert være litt forsinkelser ved første utbetaling kanskje? Her får jeg heldigvis rett fra arbeidsgiver så jeg slipper å vente på penger fra nav som kommer til forskjellig dato hver måned.Eg får jo sjukepeng frå nav og det kom 20. Så va ganske sikkert resten sku komme samtidig då eg gjekk ut i permisjon frå den 14 april! Men får håpe det kjem en av dei nermaste dagene, ellers blir det veldig stramt den første tida etter fødsel!
Ferdig behandlet tidlig i februar! Så ganske Så lenge siden ;-) men men satser på at det kjem snartLenge siden søknaden var ferdig behandlet? Kan vel sikkert være litt forsinkelser ved første utbetaling kanskje? Her får jeg heldigvis rett fra arbeidsgiver så jeg slipper å vente på penger fra nav som kommer til forskjellig dato hver måned.
Ja, da bør det ikke være noe problem. Skal jo være inne innen siste virkedag da, så min erfaring er at det er greit å forholde seg til den datoen så slipper man at det blir krise når de plutselig en måned ikke kommer den 20. men helt mot slutten.Ferdig behandlet tidlig i februar! Så ganske Så lenge siden ;-) men men satser på at det kjem snart![]()
FylkeskommuneJobber du Kommunalt, privat eller statlig?![]()
Ferdig behandlet tidlig i februar! Så ganske Så lenge siden ;-) men men satser på at det kjem snart![]()
Fekk vedtaket i posten ja! Har ikkje sjekka på NAV.no enda, får heller vente til fredag då å håpe det har kommet då ;-)Fikk du vedtaket i posten og alt? Hvis du ikke har fått pengene enda burde det i det minste være registrert på neste utbetalinger på nav.no eller så burde du fått e-post med det. Det fikk jeg en uke før pengene kom![]()
Fekk vedtaket i posten ja! Har ikkje sjekka på NAV.no enda, får heller vente til fredag då å håpe det har kommet då ;-)
Ja, vi får håpe det daså lenge alt skal være i orden så kommer det vel før eller senere
kjipt å gå uten inntekt
![]()