Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldiggris! :-)Mae skrev:
Er enig om at å sende dem på barnehage ved 1 år er tidlig! Hadde gjerne vært hjemme til h*n er 1,5 år, og det kan jo fort være det blir slik også. Er jo langt fra sikkert å få en barnehageplass i januar.
3 år tror jeg er litt lenge å andre siden. Ser at junior har stort utbytte av å være på barnehagen, men det er sikkert indivuduelt fra barn til barn.
Etter neste permisjon vil jeg gå ner til 80% stilling, og min forhåpning er at samboen gjør det samme...da blir det ikke så lange dager/uker i barnehagen. Hadde gjerne gjort det nå også...men permisjonssystemet er dårlig for slike løsninger i forkant av ny permisjon :-(.
*Månestråle* skrev:
Heldiggris! :-)Mae skrev:
Er enig om at å sende dem på barnehage ved 1 år er tidlig! Hadde gjerne vært hjemme til h*n er 1,5 år, og det kan jo fort være det blir slik også. Er jo langt fra sikkert å få en barnehageplass i januar.
3 år tror jeg er litt lenge å andre siden. Ser at junior har stort utbytte av å være på barnehagen, men det er sikkert indivuduelt fra barn til barn.
Etter neste permisjon vil jeg gå ner til 80% stilling, og min forhåpning er at samboen gjør det samme...da blir det ikke så lange dager/uker i barnehagen. Hadde gjerne gjort det nå også...men permisjonssystemet er dårlig for slike løsninger i forkant av ny permisjon :-(.
3 år er for lenge sånn som samfunnet er i dag. Det er vanskelig å finne lekekompiser og utvikle seg sosialt etter 1 år da de fleste har begynt i bhg. Vi fikk dessverre en tøff start på bhg"karrieren" og det året skulle vi gjerne vært foruten. Men jeg syns det er viktig at Litjen får være med jevnaldrende og ettersom jeg høyst sannsynlig blir innlagt på St.Olavs etterhvert kan bhg være god å ha så vi starter opp igjen med ny bhg og forhåpentligvis friskt pågangsmot neste uke. Merker jeg gruer meg mye mer nå enn sist pga forrige erfaring.
Jeg har ikke bestemt meg for noe, men tenker litt på å ta 100% lønn i 47 uker + ulønnet permisjon i ti uker til. Det skal jo gi størst utbetaling. Men er det noen ulemper med dette? Står man f.eks. uten noen rettigheter de siste ti ukene? Lurer veldig på dette...LilleSpire skrev:
Hadde 80% sist, men lurer på om vi skal ta 100% nå + ulønna permisjon 10 uker (eller flere). Det gir litt mer utbetalt totalt og hvis en er litt organisert så er det jo ikke noen problem å spare 18-20% hver måned til de ukene med ulønna permisjon.Mae skrev:
Hadde 80% sist, men lurer på om vi skal ta 100% nå + ulønna permisjon 10 uker (eller flere). Det gir litt mer utbetalt totalt og hvis en er litt organisert så er det jo ikke noen problem å spare 18-20% hver måned til de ukene med ulønna permisjon.Mae skrev: